danisha cb en voedingschema 9 maand

Discussion in 'Flesvoeding' started by , Dec 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

vandaag weer naar het CB geweest ;)

mevrouw was nu 75,5 cm en 10.750 gram! jaja flinke meid :)

Ik "moest" haar schema aanpassen omdat ze nu wel naar 3 flessen kon. Nou had ik een schema in mijn hoofd en of jullie even mee wouden kijken.

08.00 - pap
    tussendoor sapje + broodkorst
    12.30 - brood + fruit
    tussendoor sapje/thee + rijstewafel
    17.00 - warm eten + toetje
    19.30 - klein flesje

Ze zei dat ik het beste de avond fles kon laten vervallen maar zelf geef ik mijn voorkeur aan de pap/fles van begin van de middag en daar voor in de plaats brood en fruit. Want vind het voor haar wel lekker een warm flesje voor het slapen gaan. omdat ze nu dan een toetje krijgt kan het flesje wat minder worden.

Zou dit een goed schema zijn?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik mis het tweede flesje in je schema, je zegt in het begin van de middag? maar dan heeft ze toch net brood en fruit gehad?
    Kortom, je hebt het over 3 flessen maar ik tel er maar 2 ;)

Bij ons krijgen ze trouwens 2 flessen. Eentje 's ochtends en eentje aan het einde van de middag.
    (als ik het 's avonds geef drinken ze niet meer omdat ze dan vol zitten van het avondeten)

ps. Ik doe het fruit 's ochtends rond een uur of 10 en dan brood en sap tussen de middag.

3. Niet meer actief

ik had dus

08.00 - fles
    11.00 - fruit
    14.00 - pap
    16.30 - groente
    19.30 - fles

en wil nu dus:

08.00 - pap
    tussendoor sapje + broodkorst
    12.30 - brood + fruit
    tussendoor sapje/thee + rijstewafel
    17.00 - warm eten + toetje
    19.30 - klein flesje

(ik had gelijk mijn nieuwe schema erbij gezet)

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    De verwarring komt doordat je in je eerste bericht zegt dat het cb je advisseerd om terug te gaan naar 3 flessen, maar ik neem aan dat je bedoelt dat je terug moet gaan naar 2 flessen?

Je nieuwe schema ziet er netjes uit toch? Wel rekening houden met haar tanden, dus die nog even poetsen na haar laatste fles melk...

Share This Page