ik heb donderdag iets verkocht via marktplaats en de koper heeft het geld donderdag middag naar mij toe gestuurd. nu heb ik het nog steeds niet ontvangen. duurt dat altijd zo lang
Als ze internetbankieren heeft kan ze misschien het afschriftje van de betaling/ overgemaakte bedrag eventjes naar je mailen. Dan weet je het zeker en kan je het wel of niet versturen. Ook kan je zien of er een foutje is gemaakt.
Zou ik niet doen...zoiets is makkelijk in elkaar te flansen. Altijd wachten tot je het bedrag op je rekening hebt en zo niet, dan niet versturen.
Nee hoor kan wel, mijn broer had laaatst op donderdagmiddag, ook geld gestort en stond er pas maandagochtend op! Kan wel eens een dag tussen zitten en dit geval een weekend
ik ga het zowiezo niet verzenden voor ik het geld heb. maar kan zij dan niet zeggen dat ik haar oplicht omdat ze het geld wel heeft verstuurd
geld nog steeds niet ontvangen en ook geen reactie op mijn mail. probeerde ze me waarschijnlijk gewoon op telichten
Ik zou wachten tot na 15uur. Vaak duurt het van rabobank naar ing of andersom wel wat langer...tenminste is mijn ervaring.
Ik krijg mijn salaris via de rabobank, heb zelf ING. Dat heb ik standaard elke maand een dag na overmaken binnen, smorgens om 7u staat het er al op.
Je had het allang moeten hebben. Dus ze heeft iets verkeerds gedaan of ze heeft het niet overgemaakt. Of toch later overgemaakt als gezegd en dan kan t best nog binnen komen.