Dank jullie wel.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poehbeer, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve reactie´s en ja ik wil wachten tot de 3 maanden voorbij zijn en het dan zeggen op het werk. ouders en schoonouders willen we het eerder vertellen, na 2 maanden. Alleen als ik nou het heb dat ik de eerste 3 maanden echt steeds moet overgeven, volgens mij kan ik het dan beter wel zeggen.

We proberen het gewoon en houden het wel fijn en gezellig en wie weet lukt het ons meteen en anders geen man overboord, gewoon een maandje later dan weer.

Ik weet ook niet of mijn menstruatie nou meteen op gang gaat komen doordat die er nou net uit is en volgens mij moet ik binnenkort wel weer worden, maar ik zal het afwachten.

Kom snel weer langs, inieder geval bedankt.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Poehbeer,

gefeliciteerd hoor. Ik heb er ook al over na zitten denken als het bij ons eenmaal zo ver is, wanneer wij het dan zouden zeggen. Op het werk vind ik het dan nog wel logisch maar tegen vrienden en familie....Het is natuurlijk meestal zo dat mensen het de 1e 3 maanden nog geheim houden ivm een miskraam, maarja, mij lijkt het als je een miskraam krijgt dat je dan ook niet echt loopt te fluiten buiten en de mensen die je dan ook goed kennen, zullen vast merken dat er iets met je is....en dan kan je mensen gaan vertellen waarom je zo verdrietig bent....

Ieder z`n ding, maar ik ga het denk van de daken schreeuwen LOL :)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Poehbeer,

Sluit je aan bij de NOD meiden zou ik zeggen.

Dit topic doe ik dicht.

Elvira (moderator)

Deel Deze Pagina