Omdat er een topic was geopend over het openen van topics was ik even bij al mijn berichten en geopende topics beland en heb ik even een paar van mijn eigen topics terug gelezen. En ik wil jullie allemaal bedanken voor al de lieve berichtjes toen wij onze hond moesten inslapen,toen ik miskramen kreeg, toen mijn zwangerschap moeilijk ging en mijn familie geen begrip had,toen ik van de trap was gevallen,toen wij de keuze moesten maken om mijn man te laten testen ivm ALS.(afspraak in dec) Voor alle lieve berichtjes, woorden en steun wil ik jullie allemaal bedanken.Heb er echt heel veel aan gehad. xxx
Graag gedaan Al weet ik niet of ik gereageerd heb hihi. Maar tis idd wel fijn als je steun krijgt van mensen! Ik had dat ook heel erg! En vond het erg jammer dat ik mijn zwangerschap hier niet kon delen
Wat fijn is het dan om steun te krijgen van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Zo las ik ook mijn topic terug over mijn 1e zwangerschap, dat we een meisje met down zouden krijgen en even later moest melden dat de zwangerschap spontaan is afgebroken. Wat een steun heb ik daarn aan gehad, dus ook van mij bedankt!!