Spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Babbelz, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelz

Babbelz Nieuw lid

4 jul 2016
    1
    0
    0
    Afgelopen vrijdag (4 dagen voor nod) een test gedaan van de action. Positief! Zeer licht streepje dat wel dus meteen in de auto gesprongen en een test van predictor gehaald. Gelijk gedaan en, positief! Twee duidelijke streepjes. Vanmorgen (1 dag voor nod) weer twee testen gedaan. (action en k2v5) allebei dik positief! :) ik ben zo blij en zo zenuwachtig haha, ik hoop zoo dat ik morgen niet ongesteld word.

Als dit allemaal goed gaat heb ik zoveel geluk, was onze eerste echte poging, maar 1x geklust en hop, meteen raak hihi
    Ik kan aan niks anders denken dan wat er komende week allemaal wel en niet kan of gaat gebeuren. En ik kan het niet laten de hele tijd de tests te bekijken met de twee o-zo-mooie streepjes :)

2. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Mooi gevoel hè?! Hoop dat je niet ongesteld wordt en alles goed gaat!!!!
    Ik zit nu 2 dagen voor NOD! Sinds gister streepje!!

3. Lenas

Lenas Lid

29 mrt 2015
    70
    0
    6
    Gefeliciteerd!

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

5. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Hey, gefeliciteerd super leuk! Ik heb zaterdag al licht positief getest en vandaag weer positief duidelijke streep ook k2v5 morgen of overmorgen is mijn nod heb jij ook al zoveel symptomen?? En Idd ik vind het ook mega spannend eerste kindje en ook ronde 1. Nu hopen Idd dat ik niet als nog ongesteld word.

Deel Deze Pagina