Afgelopen vrijdag (4 dagen voor nod) een test gedaan van de action. Positief! Zeer licht streepje dat wel dus meteen in de auto gesprongen en een test van predictor gehaald. Gelijk gedaan en, positief! Twee duidelijke streepjes. Vanmorgen (1 dag voor nod) weer twee testen gedaan. (action en k2v5) allebei dik positief! ik ben zo blij en zo zenuwachtig haha, ik hoop zoo dat ik morgen niet ongesteld word. Als dit allemaal goed gaat heb ik zoveel geluk, was onze eerste echte poging, maar 1x geklust en hop, meteen raak hihi Ik kan aan niks anders denken dan wat er komende week allemaal wel en niet kan of gaat gebeuren. En ik kan het niet laten de hele tijd de tests te bekijken met de twee o-zo-mooie streepjes
Gefeliciteerd!!! Mooi gevoel hè?! Hoop dat je niet ongesteld wordt en alles goed gaat!!!! Ik zit nu 2 dagen voor NOD! Sinds gister streepje!!
Hey, gefeliciteerd super leuk! Ik heb zaterdag al licht positief getest en vandaag weer positief duidelijke streep ook k2v5 morgen of overmorgen is mijn nod heb jij ook al zoveel symptomen?? En Idd ik vind het ook mega spannend eerste kindje en ook ronde 1. Nu hopen Idd dat ik niet als nog ongesteld word.