Wie wil delen waarover zij dankbaar zijn. Wil ik graag beginnen. Het zijn de kleine dingen die ik toch wel heel groot vind, zoals mijn ouders die voor ons zomaar 15kg aardappelen mee nemen van de boer (wat heel lekker uit kwam, het zit niet heel erg mee financieel) of ineens weer een jasje en een drinkbeker voor onze dochter kopen. Klaar staan om op de kinderen te willen passen enz enz, en dat terwijl zij het financieel ook niet veel breder hebben. Of mijn vriendin, we zouden vanavond gaan bingo spelen, maar ik zei, wordt moeilijk deze keer, zullen we het maar een keertje overslaan en volgend maand gaan, en zij zegt, nee hoor, ik red het wel, we gaan (zij betaalt dus) Of andere vrienden, die het eigenlijk allemaal financieel heel moeilijk hebben, die toch regelmatig komen met kleren voor onze kids (onze kids zijn nml de jongste en kleinste, dus krijgen alles wat hun kinderen zijn uitgegroeid) of meubels voor onze baby, en daar nooit iets voor terug vragen. Of toen mijn man en ik een heel moeilijk periode door gingen, en ik hem de deur wou wijzen, hij belde op naar vrienden (die we al een tijd niet meer gezien hadden) of hij daar kon overnachten. En ze zeiden van ja, dat mag wel, maar kwamen toen toch onverwacht gelijk langs om te praten om te kijken of ze ons kon helpen het op te lossen (is ook goed gekomen hoor, en hij is thuis gebleven) Wat me dan doet denken, hoe moeilijk het soms ook kan zijn, wat is het toch ongelooflijk fijn dat er dan vrienden en familie voor je klaar staan om je op alle mogelijk manieren te helpen en/of bijstaan Soms ben ik dan zo dankbaar en schaam ik me bijna. Daar hou ik aan vast als het weer moeilijk wordt. Wie nog?
Ik ben zo verschrikkelijk dankbaar dat ik een man heb die perfect bij mij past, die naar me luistert, moeite voor me doet, mijn 100% accepteert zoals ik ben, het niet erg vindt als ik 2 dagen met een vriendin op pad ga, genoeg verdient voor ons hele gezin. Ik ben zo dankbaar voor mijn kinderen, die alles zoveel zwaarder en vooral zoveel leuker en interessanter maken. En ik ben super dankbaar voor mijn familie en onze vrienden.
Ik ben mijn beste vriendin dankbaar! Mijn kleine meisje en ik zijn bij haar en haar vriend ingetrokken nadat mn ex ons eruit heb gezet. Ze doet onwijs veel voor me. Ik ben mijn dochtertje dankbaar, een lach en mijn dag is goed
Ik ben dankbaar dat ik vanuit n rot leven kom en toch uiteindelijk alles op mijn wenslijstje heb kunnen aanvinken. En nu mijn rijbewijs,lieve knappe man,leuke lieve kids,mooi huis,leuke dieren,diploma en leuke schoonfamilie heb.
Ik ben dankbaar voor mijn geweldige man. Wat is het fijn om iemand te hebben die je onvoorwaardelijk steunt en er voor je is. Ik gun dat iedereen! Verder ben ik dankbaar voor onze prachtige zoon en het 2e kindje dat nog zo pril in mij groeit. Wat een voorrecht om weer in verwachting zijn. Ook ben ik dankbaar voor de fijne familie en vrienden die we hebben. In goede en slechte tijden staan ze voor ons klaar. Als laatste ben ik dankbaar dat het goed me mij gaat en met allen die ik lief heb. Het kan zomaar anders zijn, er gebeuren zoveel nare dingen in de wereld. Ik voel me gezegend dat ik hier mag wonen en het leven mag leiden wat ik nu leid.
Ik ben dankbaar dat ondanks de wat lastige tot stand koming ik nu eindelijk zwanger mag zijn En voor mijn lieve man waar ik alles mee wil delen.. En voor al onze lieve vrienden en familie die ons in het hele traject zo gesteund hebben waardoor het allemaal veel draaglijker is geweest.. En die nu allemaal zo ontzettend lief meeleven dat ik er nu alweer tranen van in mijn ogen krijg (en nee dat zijn niet de hormonen haha) Voor de rest ook omdat ik gewoon niks mis in mijn leven en er genoeg mensen zijn die het veel moeilijker hebben.. Ook wij hebben het niet superbreed financieel, maar ik geniet van alles wat ik heb
Ik Ben dankbaar voor de prachtige dochter die ik heb mogen krijgen. Ook Ben ik dankbaar for mijn familie en de vrienden die ik nog over heb.
Ik ben dankbaar voor mijn lieve familie die mij al ontzettend veel geholpen heeft en waar ik ook op kon rekenen tijdens mijn verhuis en scheiding. Ik ben dankbaar voor mijn lieve vriendinnen die mij steunen en altijd voor me klaarstaan. Ik ben dankbaar dat ik de mooiste job ter wereld mag uitoefenen en er heel veel liefde en dankbaarheid voor terugkrijg. Ik ben dankbaar voor zoveel dingen... zowel groot of klein. Ook al zit ik nu in een moeilijke periode, ik besef des te meer hoe dankbaar ik mag zijn. )
Ik ben dankbaar voor mijn fantastische man, die mij kent als geen ander. Ook ben ik vreselijk dankbaar dat deze zwangerschap tot nu toe wel goed gaat en dat wij hopelijk over maximaal 16 weken een pracht kind op de wereld gaan zetten. En natuurlijk voor ouders, vrienden, familie enz. En ow ja, ik ben ook dankbaar voor mijn super leuke baan als docente MBO die ik na 5 jaar nog met heel veel liefde en plezier vervul.
Ik ben dankbaar dat al mijn familie, vrienden, buren, vriendinnen van zp en facebook vrienden me zo gesteund hebben in de strijd om de hoofdverblijfplaats van mijn zoontje bij mij te krijgen. En natuurlijk het meeste dankbaar ben ik omdat mijn zoontje nu eindelijk weer bij mij woont en we kunnen genieten