Hallo allemaal, Het is nog moeilijk te beseffen maar ik ben zwanger van ons eerste kindje, na 9 maanden proberen Volgens de berekeningen ben ik vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Afgelopen woensdag was ik een week over tijd, die zaterdag ervoor al een test gedaan maar die was negatief, dus gewacht tot woensdag en die was positief.. we konden het niet geloven dus totaal 4 testen gedaan en ze zijn allemaal positief we zijn superblij! 20 juli pas voor intake bij de verloskundige... Vind dat wel lang duren!! De week daarop ws 1e echo kan niet wachten en hoop dat alles goed gaat. Verder nog vrij weinig last van iets... Beetje gerommel in mn buik, en soms wat krampen maar ik heb gelezen dat dat normaal is, toch? Groetjes missl87
Eerst en vooral proficiat! Ik ben ongeveer zoals jij, na 8 rondes zwanger geworden van mijn eerste kindje... ben nu 17 weken ver. Ik heb uiteindelijk een test gedaan omdat ik overtijd was, én symptomen had zoals niet kunnen eten, misselijkheid en vermoeidheid. Zonder de symptomen had ik hem waarschijnlijk niet gedaan want ik ging wel vaker overtijd zonder redenen. Dat je nog niet zoveel voelt lijkt me normaal hoor, ik had in het begin veel last van symptomen maar ik heb later in de zwangerschap bepaalde weken gehad dat ik helemaal niks voelde en bijna zou durven vergeten dat ik zwanger ben Als je hier wat begint rond te lezen zul je ook merken dat het bij iedere vrouw anders is, het hangt echt af van persoon tot persoon
Gefeliciteerd! Krampen horen er idd een beetje bij in het begin. had het ook tot afgelopen vrijdag en is nu volledig verdwenen. Hier ook wachten tot 22 juli voor intake en 1e echo. Maar de dagen gaan hier snel vooruit dus das al goed!! Geniet ervan!
gefeliciteerd!!!! hier ook een hoop 'gedoe' / gerommel in mijn buik maar heb het idee dat het vandaag weer wat minder geworden is! ik lees hier hele verschillende verhalen van meiden, bij iedereen is het anders! fijne zwangerschap gewenst!
Bedankt allemaal Wat ik me afvroeg; ik heb bijna helemaal geen last, behalve gerommel in mn buik, af en toe wat krampen in mn onderbuik (&vagina), sporadisch misselijk en gisteren pijn in mn onderrug.. Maar "voel" me niet zwanger ofzo.. Hoelang duurt het gemiddeld voor je je echt "zwanger voelt"?? Ik weet dat dit heel erg verschilt per persoon, maar ik kijk nu maar elke dag naar mn test en weet dan, ja ik ben echt zwanger..
ik weet nu hoe het voelt om zwanger te zijn dus geen idee hhihih.. soms voel ik me wel zwanger denk ik, maar soms ook helemaal niet.. ik weet het eigenlijk! als we ons maar goed voelen, daar gaat het om toch!