Vind jullie allemaal lief Maar mijn hoop is verloren.. Nou net alweer roze en wat donkerder Het gaat gewoon weer mis. Kan niet geloven dat dit gebeurd. Waarom nou... waarom nou positief testen.. Waarom test ik nou weer... en word ik vanavond gewoon ongesteld ofzo. Ik weet niet hoe ik hier nu mee om moet gaan.
Na plassen met afvegen.. niet enorm veel.. maar wel verontrustend. Na ontlasting net weer iets, minder. Ik vind het zo eng. Wil het niet opgeven maar geloof er niet meer in. Als het niet doorzet naar rood vandaag of morgen is er dan nog hoop?
Hoi Appelsientje, Wat fijn om te lezen dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd!! Ik heb twee keer een spontane miskraam gekregen, en in beide gevallen was gelijk duidelijk dat het mis zat. Heel veel bloedverlies en donkere stolsels. Roze afscheiding zou ik proberen me niet gelijk druk om te maken. Hoe moeilijk dat ook is. Ik duim voor je dat het goed zal blijven gaan 🙏🏻
Wat een stress meid ik voel met je mee maar wil je ook wat hoop geven! Mijn eerste zwangerschap was een missedabortion (lege vruchtzak) en had alle symptomen die er bij horen, volgende zwangerschap had ik niks nadda noppes symptomen en ook nog eens roze verlies ik dacht ook thats it game over ik moest nog 2 weken wachten tot de echo (langste tijd van mijn leven) ondertussen verloor ik rood bloed en zelfs stolsels met buikkramp.... Toch kwam daar de echo: 2 kloppende hartjes en het bloeden kwam van een hematoom dit heb aangehouden tot 10 weken en toen pas was het weg en soms bloed je zomaar het kan echt maar het is doodeng. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Wat n verhalen meiden.. geeft moed.. Wil me graag aan dat beetje hoop vasthouden.. Het is zo moeilijk om rustig te blijven. De vreugde heeft nu maar n kaar uur mogen duren ipv weken.. Jeetje wat een stress. Ben zo verdrietig en bang.. wil zo graag blij zijn Maar durf het gewoon niet. Je gaat jezelf beschermen. ik hoop echt.. zo, zo zo hard.. Dat het alsnog een succes verhaal word. Hotsiflots jou verhaal is echt hetzelfde.. Hoe heb je jezelf bij elkaar geraapt? Jeetje.. ik word gek. Wat ontzettend fijn dat alles goed is gegaan. Met bloedverlies en stolsels.. heb je nooit gedacht het is klaar? De echo hoeft niet meer..
Nou weer n dag... Vanmorgen minimaal roze.. Iets zeurden onderbuik maar de krampjes en steekjes van 12dpo zijn ook weg?! Ik voel me prima... ?! Lichamelijk dan... geestelijk werkelijk bah.. vorige keer echt z'n last vd buik en rug... werd er ellendig van vorige x was ik echt blegh... Eetlust in de ochtend is weg.. dat herken ik.. Poep nog steeds veel.. en m'n borsten worden iets gevoelig. Ik vind het ZO eng... Elke keer als ik opsta denk ik dat me de boel tussen de benen wegloopt.. zenuwslopend.
Wat een spanning, Appelsientje! Toen ik zag dat je hier een nieuw topic aan had gemaakt, was ik erg blij voor je (ik heb je vorige topics ook gelezen) en ik kan me zo goed voorstellen dat het ontzettend spannend voor je is! Ik duim voor je dat het goed mag gaan!
Dankje meiden.. Het is echt zenuwslopend... Ik probeer alles wat ik zie of voel te 'negeren'. Doorademen... elke dag zonder rood geeft hoop...
Hey, Probeer voor nu weer even positief te worden en indd elke dag is weer een nieuwe. Je kan er toch niks aan veranderen helaas maar is wel gunstig dat het niet doorzet nu. Liefs Sara Ps zelfs zonder bloedverlies zou je bang zijn ik toch wel.
Gefeliciteerd!! Onzeker is iedereen ik ook, dat kan je helaas niet weghalen... genieten van elke dag!
Het klinkt wel goed dat je weer wat meer gevoelige borsten hebt hoor! Probeer te ontspannen. Ik heb ook al je andere topic gevolgd en leef gewoon enorm met je mee!
Thanx lieverd! Wat een stress... Eetlust is n stuk minder. Sochtends altijd vaste prik m'n boterhammetje met nutella haha. Krijg t niet weg.. de trek komt pas rond n uur of 10.. Ik rijwiel of ik morgen nog eens zal testen.. om te zien of ie toch oploopt. Erg last vd darmen met vlagen.. heb idee dat al dat gerommel en krampjes ook wat invloed hebben op m'n baarmoeder. Heb 2x roze gehad vandaag.. ik hoop echt dat het stopt!
Okay, maar nog geen helderrood en buikkrampen dus? Dat is goed teken namelijk. Pfoe, testen... ja, daar kan ik je niet in adviseren. Doe wat zelf het beste is. Het maakt je wel onzeker als hij lichter is en ook niet veel zekerder denk ik als hij donkerder word, of wel? Ben echt knijterhard voor je aan het duimen.
Nee zeer zeker niet. Thank god!! Voel weinig.. vorige keer had ik enorm last vd onderbuik en onderrug. Nu veel minder. Vooral last vd darmen, lucht.. dat geeft vooral druk in m'n buik.. Laat t maar gauw 24/2 zijn dat we kunnen kennis maken!! Hoop het zo!!
Nou meid van harte gefeliciteerd ik ben oprecht blij voor jullie!! Ik hoop op een mooie zwangerschap!
Ik snap je gevoel.. dat weet je. Ik zou wel testen. Weet je nu zit je constant te dubben. Loopt hij op dan is dat super. Loopt hij niet op dan is dat zwaar zwaar k. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Wat vind je fijn om te doen? Een film, bad, boek ? Probeer daarin afleiding te zoeken. Ontspanning moet je Hebben! Stress is ook niet goed. Snap hoe moeilijk het is... leuke sport misschien doen?
Ja vind erg moeilijk.. Tot zover vandaag wel aanzienlijk minder roze verloren dan gisteren. Ik hoop dat dat doorzet. Misschien dat ik morgen nog even afwacht.. en anders overmorgen test als het roze weer meer word.. Hoor van alle kanten dat ik het moet loslaten. En nog n keer testen is dat niet. Als het niet goed gaat komt t ook... of ik nou weet dat het komt of niet. En n lege vruchtzak kan ik niet 'testen'. Dan loopt je hcg ook gewoon op. Weer t gewoon niet Zie wel wat m'n gevoel zegt morgen.. Rustig blijven... wat is dat moeilijk!!