Jeetje meid.. Zie net je onderschrift wat heftig. Hopelijk kunnen ze jullie gauw helpen in het ziekenhuis!!
Ik heb een kleurboek gehaald! Nu lekker op de bank aan het kleuren, goeie tip dankje!! Ook het boek : kraamhulp van Esther verhoef gekocht. Over n stel met pasgeboren baby en psychotische kraamhulp?! Waarom ik zoets koop? Ja geen idee.. maar ik houd wel van spannend.
Dit is vrij normaal hoor. Ik dacht tot 6,5 week dat ik de dans ontsprongen was toen de misselijkheid keihard toesloeg. Dus het feit dat je nu weinig kwaaltjes hebt kun je echt geen enkele conclusie aan hangen! Ik hoop dat het goed komt! Succes met het geduld de komende weken!
Hoop dat het nu goed nieuws is dat ik weinig merk.. Vorige keer met de lege vruchtzak sliep ik vanaf 9 dpo al slecht.. Na NOD nog maar 3 uurtjes per nacht! Was gesloopt.. erge last vd onderbuik en onderrug toen.. Nu dus totaal niet. Alleen z'n raar drukpijnlijk plekje in m'n onderbuik links.. Vind ik ook maar niks. Hoe vroeg kunnen ze zien of het wel inde baarmoeder zit?
Utrogestan = progesteron. En progesteron is erg belangrijk voor een goede innesteling en zwangerschap. Mijn lichaam produceert te weinig progesteron na eisprong waardoor ik minder kans op zwangerschap heb helaas. Vandaar de Utrogestan.
Ja... heel erg eng.. ene kant dol graag die echo andere kant stond toen de wereld even stil.. Voel me zo goed?! Begrijp me niet verkeerd dat is heerlijk. Maar m'n hoofd wil niet snappen dat ik zwanger ben.. ookal maak ik me natuurlijk best veel zorgen!! M'n borsten zijn gevoelig en m'n tepels ronduit pijnlijk! Poepen lukt alleen met roosvice laxo.. en sochtends geen eetlust. Verder niks.. voel niks 'goeien'.. terwijl k vorige keer echt soms warmte nodig had voor m'n onderug en last vd onderbuik. Enige wat me niet zint is dat ik n rare drukpijn heb links onderin m'n buik.. net boven m'n schaambeen maar dan iets meer naar links. Als ik erop druk voel ik t ook links in m'n onderrug.. heel raar. Soms is het weg.. maar meestal zit het er. Zit me niet helemaal lekker... Maandag eens overleggen mer de vlk.
Meid van harte gefeliciteerd! En op naar een mooie echo. Hopelijk kan je ondanks de spanning toch een beetje genieten!
Ik liep bij n osteopaat voor m'n darmen maar daar mag ik en t eerste trimester geen behandeling! Vind ze niet verstandig. Doe wel haar oefeningen. Vandaag overleg gehad met de vlk.. Ze liet me fijn m'n verhaal doen. Ze denkt niet direct aan BBZ maar kon het ook niet plaatsen. Het is n best specifieke plek die pijnlijk is bij drukken en 'kloppen' zoals de huisarts dat doet. Dan voel ik t ook in m'n rug. Ze noemde goei vd baarmoeder.. of druk tegen de blaas. Hoop dat ze gelijk heeft want vind het erg naar precies thv de eierstok. Urine nagekeken en deze was oke. Zelfs schoon! (Ben bekend met chronische rode bloedcellen in de uribe ivm met wrss n nierziekte ) Te bizar dat ik geen rode bloedcellen meer heb. Pijn bij een BBZ is volgens haar ook aanwezig zonder aanraken.. Ookal ben ik pas 4+4... volgens mij gaat t pas pijn doen bij de groei.. Maar echt hoop dat ik er heeeeeelemaal naast zit. We moeten tot zover vertrouwen op haar expertise... De echo bij 7+1 blijft staan..
Gefeliciteerd!! Eneuh, je goed voelen is zeker geen slecht teken. Het enige waar ik last van kreeg na 6 weken is enorme vermoeidheid. Verder wel is last van borsten en minder eetlust maar zeker niet elke dag ... En tot nutoe gaat alles prima met ons kleintje. Na week 12 gaf ik ook pas iedereen gelijk die zei: Wees blij dat je je goed voelt, het kan anders ... Hopelijk geeft dit je toch een beetje meer vertrouwen
Ik reageer weer even op je ik ben net zo onzeker en die druk die jii voelt link heb ik idd ook bij mn vorige zwangerschap ook gehad het zijn je darmen en dat word minder zodra je buik grote word ook ik ben nu weer bang voor bbz maar er zijn geen aanwijzingen voor dus vertrouw erop dat het gewoon weer mn darmen zijn
Dankje voor je reactie... wat 'fijn' on te horen dat er meer zijn net z'n rare pijnlijke onderbuik en dan alleen links. Ik weer dat links onderin DE plek is om last te hebben vd darmen.. Maar het voelt zo anders. Ene kant logisch want die moeten n andere houding gaan vinden. Ik vind het nog steeds erg eng. De pijn word niet erger.. het verschilt echt per uur bijna. Neem nu wat cranberry met vitamine c voor t geval t m'n blaas is. Hoop zo dat ik n manier kan vibden dat ik het voor mezelf kan verklaren. Dat heeft zoveel meer rust. Gefelicteerd met je zwangerschap!!
Hoi, wou hier toch ook even op reageren, want in het begin was ik ook zoooo bang voor een bbz! Ik had altijd pijn op een specifieke plek rechts, ook vooral als je er op drukte, maar ik kon het ook zo voelen. Het was ook precies op de plaats waar mijn eierstok was, dus de weken tot de eerste echo gingen verschrikkelijk traag. Maar die echo was goed! De gyne zei me dat het komt door de groei van de baarmoeder en dat 80% van de vrouwen dit heeft, pijn op 1 bepaalde plek, links of rechts. Heb dat trouwens nu nog soms, altijd maar dat ene plekje, en dan maak ik me soms ook weer zorgen. Dus ik vroeg het de vorige keer nogmaals aan de gyne en ze stelde me gerust door te zeggen dat dit gewoon de ligamenten zijn. Er is altijd wel een kans op een bbz, maar in de meeste gevallen is alles gewoon goed hoor!
Dat klinkt goed Cyd.. ik hoop het zo... Het is echt super gevoelig.. soms voel ik het ook 'zo.. En je blijft er nu natuurlijk maar op zitten drukken.. Om elke x te kijken of het nog zo is. Ben echt geneigd om de huisarts te laten beoordelen Dat gedoe via de telefoon met de vlk.. niemand die ff echt je buik voelt. Het is echt links langs m'n baarmoeder al.. Tot boven t schaambeen.. en dan dus links maar niet zover tot de lies. Mja lekker ingewikkeld. Hoop dat het inderdaad jou verhaal is cyd. Zou een BBZ zo graag uitsluiten.. is dat zoveel gevraagd?
Na toch weer overleg met de vlk... Een ander deze keer die ook de echo met de lege vruchtzak heeft gemaakt.. aan de hand van m'n klachten wil ze toch verder kijken. Ik mag nu dadelijk direct naar de gynaecoloog voor een echo en hcg bepalen. Ik hoop dat ik er volledig naast zit.. maar iets in mij zegt dat ik er naar moet laten kijken. Ik ben zo bang..
Wat goed dat je toch naar je luistert en dat er naar jou word geluisterd is ook heel erg fijn ! Hopelijk geeft het wat gerust stelling als je ziet dat het toch in je baarmoeder zit alleen hou er wel rekening mee dat er nog geen hartje zal kloppen laat je het ons wete hoe het is gegaan ? Hoe laat mag je ? Ook ik heb het overlegd met het ziekenhuis( fertiliteit) of ze er naar wilde kijken maar was volgens hun niet nodig baal er van