Hi meiden. Allereerst goed nieuws. Inie mini vruchtzakje in de baarmoeder waar ie hoort!! En passend bij de 4+6/5 weken. Niks te zien nog verder maar er werd me op het hart gedrukt dat dit nu ook nog onmogelijk was. Wel zit er een cyste van 6cm op m'n eierstok.. En nog 2 vergrote overgebleven eiblaasjes. Alles bij elkaar n eierstok van 10cm die mij dus pijn doet!! En dat is volkomen logisch. Die grote cyste hoort er normaal te zitten (gele lichaam) maar is gewoon te groot.. Hopelijk slinkt ie vanzelf.. wat normaal gebeurd.. voorzichtig met sporten en geen seks (Ojee) omdat de eierstok om z'n as kan draaien of de cyste knappen. Dan accute buikpijn en dus bellen. Maar dat gaat gewoon allemaal niet gebeuren !!! 22/2 terug naar de gyn voor vervolgecho.. met goeie moed.. deze keer een gevulde vruchtzak!!! Ben erg blij dat ik naar m'n gevoel heb geluisterd.
wat ben ik blij voor je meid <3 en ind je gevoel die heb je niks voor niks wat fijn dat alles goed gaat! zie je dat het wel kan!!
Och ik ben zo opgelucht!!!!!!!' Echt waar... jeetje. Weet dat er nog steeds geen garanties zijn.. maar dit geeft zoveel rust. Natuurlijk niet blij met die cyste en hyper de pieper overactieve eierstok.. maargoed dat kwam vaker voor zei ze. Geen zorgen. Ik ga achterover leunen.. leuke dingen doen.. En alle kracht van het universum vragen of we over 2 weken naar ons wondertje mogen kijken. Die vruchtzak was m'n nachtmerrie de vorige keer Nu was ik zoooooo blij dat ie er zat!!
Oh wat ontzettend fijn dat de kleine mini op de goede plek zit!! Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat en uitkijken naar een mooi kloppend hartje bij de volgende echo! Super nieuws! Wat betreft de cyste is het wel echt een stuk minder, en erg goed dus dat je hebt doorgezet voor een controle. Hopelijk wordt die snel minder en doe het vooral rustig aan!! Ben in het verleden ook een eierstok kwijtgeraakt door een cyste, en dat gun ik echt niemand.. Nu hopelijk lekker genieten!
Dat ga ik in ieder geval proberen. Valt een enorme last van m'n schouders. De pijn neem ik voor lief.
Ja zat ik zeker niet op te wachten! Het leek wel of ik gestimuleerd was (met hormonen) om zwanger te worden. Zeker niet het geval. Moet n eeuwigheid wachten op m'n eisprong.. Maar als ie komt doet ie het goed zei de gyn! De cyste is er normaal ook bij zwangerschap die hoort er te zitten maar niet zo groot als ik m heb.. als alles goed gaat krimpt dat vanzelf weer. Hopen we op. Fijn is het zeker niet maar dat nemen we maar voor lief.
Jeetje, joh! Het is allemaal wel wat bij je. Hopelijk stopt de pijn snel en kun je lekker genieten. Waarom heb je je banner weggehaald? De echo is nu 2 dagen vervroegd of niet? Hopelijk is er dan een mooi vruchtje te zien mét kloppend hartje.
Ja ik zat te kloten met dat ding.. past allemaal niet wat ik wil haha Ga zo nog ff proberen. M'n echo is inderdaad verzet van 24/2 bij de vlk naar 22/2 bij de gyn. Vind het wel fijn.. Dat kamertje vd verloskundige heeft erg nare herinnering!!
hoe gaat het nu met de pijn ik had je vorige keer geadviseerd om niet nog een keer te testen toch had je het gedaan voor je gemoed rust hahah kon het vandaag zelf ook niet laten hahah gelukkig weer ff rust in het hoofd test streep werd gelijk donker toen de controle streep er nog niet doorgelopen was dus ben ook weer ff rustig hahah
Mooie test... hoeveel dagen na NOD is dit? Mijn 2e was 15dpo. Ja ik begon echt aan mezelf te twijfelen of ik t niet verzonnen had. Voelde niks. Voelde me echt compleet 'normaal' Nu ik een echo heb gehad... weet ik zeker dat er iets zit. Ookal was er verder nog niks te zien. Maar dat kon ook niet. Ja cystes Voel me nog steeds niet echt zwanger.. kwalen zijn er wel.. Maar toch.. denk dat beetje zelfbescherming is.. eerst een goeie echo met een kloppend hartje. Ik hoop het zo. Ik probeer te ontspannen.. maar valt erg tegen. Haha. Krijg wel weer krampjes.. steekjes en zeurdende onderbuik. Borsten pijnlijk, tepels pijnlijk! En de vermoeidheid begint ook te komen. Boodschappen en huishouden alles duurt wat langer en kost n extra pauze erna. Voel jij je buik nadat je druk bent geweest je buik ook?
ik voel me buik niet wel me onderrug als ik bezig ben met huishouden en soms wat lichte buikkramp en ff op de fiets na de winkel ben ik buiten adem wel heb ik af en toe zo felle steek als ik op sta of een verkeerde beweging maak verder voel ik me alsof ik de griep krijg die niet doorzet zin in eten begint nu ook af te nemen maar als ik minder eet word ik weer misselijk pijn in borsten wisselt dagelijks nu niet zo erg last van voel me heel anders dan me andere zwangerschap en me miskramen maar miss ben ik er nu ook meer mee bezig je bent er dagelijks mee bezig zolang je geen echo hebt gehad
Ooo goedzo dan mag ie zeker knallen! En nu ophouden !! Ik heb alles aan de kant gegooid. De voorraad met testen en pillen om de menstruale te regelen en weet ik wat al nog meer. Opgeruimd! We zijn zwanger! Ookal voelt het niet helemaal zo?? Hoe voel jij je? Hoe ver ben je trouwens?
ik ben nu 6 weken en 1 dag en nog tot de 23e wachten op een echo ben ook zwanger geraakt met clomid gelijk 1e ronde gelukkig dus hoop echt dat het blijft zitten zodat ik niet weer opnieuw het hele traject moet volgen
Haha elkaar net gekruisd.. 6weken 1 dag zie ik nu.. ik heb 1 dag voor jou de echo.. vind het echt heel eng. Maarja proberen los te laten he... Misselijkheid heb in niet.. erg fijn maar vind ook weer niks dat ik t niet heb (het is ook nooit goed ) Minder eetlust wel.. vooral als het erg vroeg is. In weekend lust ik nog wel n boterhammetje. Die steken bij bewegen heb in niet.. eigenlijk juist gewoon als ik zit heel soms echt n felle steek links of rechts aan de zijkant. Schrik er dan best van.. maar de dagen na NOD voelde ik niks meer! Hopelijk gaat alles goed!! En kunnen we elkaar n mooie foto vd echo laten zien!
Wat goed de 1e ronde.. Dan is dat net het extra zetje geweest om n goeie eisprong te krijgen. De rest kan je lijf vast zelf! Is dit je 1e kindje/zwangerschap?