nee ik heb een zoontje van 3 en jij ? ja ik vind het ook dood eng die echo kan me niet snel genoeg gaan tot het de 23e is maar als het zover is pff denk dat ik niet eens op het scherm durf te kijken ik wacht wel tot ze iets positiefs zegt hahah
Onze eerste... Het onbezorgde is er helaas voor altijd af Ik heb precies t zelfde... durf echt niet te kijken!! Vorige x wist ik niet wat ik moest zien maar wist binnen 10sec al dat het mis was.. Vond het echt verschrikkelijk... was helemaal de weg kwijt. Achteraf denk ik dat ik n onbewust heb geweten.. ik zag er ZO ernorm tegenop die echo.. niet alleen zenuwen.. gewoon echt niet willen.. Omdat je ergens miss wist dat het niet goed zat. Vind daarom nu ook erg moeilijk... wil heel graag dat het de 22e is.. Maar ondertussen ben ik ook heel bang voor de echo.
spannend allemaal vooral de eerste zwangerschap toen ik zwanger was van me zoon bij de positieve test zei ik als eerst ow nee nu moet ik bevallen hahah dood bang was ik ervoor
En was dat terecht?? Moet zeggen dat ik dat ook wel eng vind hoor! Al wil ik natuurlijk niets lieverd dan een kindje in m'n armen.
Het viel reuze mee ben ingeleid met 37 weken Vanwege hoge bloeddruk Ging vrij snel allemaal Vanaf dat me vliezen braken heb ik er 4 uurtjes Over gedaan weeën zijn pijnlijk Morfine pompje gehad nou dat hielp niet Maar met 2 x persen was die er en het persen Zelf voelde ik niet zoveel van Het doet pijn maar je bent het ook zo weer Vergeten en je moet het over je heen laten komen Je komt echt in zo soort roes met oerkrachten En ik ben al een mietje met bloedprikken
Heb me toch warm gehad vannacht jeetje.. Rare krampjes en soms n vlaag misselijk..was geen fijne nacht. Voelde me echt n beetje ziekig vanmorgen. Zal er wel bij horen! Of heb iets onder de leden.. Nu gaat het wel. Geen zin, moe..
He meid.. Ja enorme zenuwen woensdag eerste echo. Best positief geweest laatste tijd.. maar nu komt de angst wel echt weer. Als n dag m'n kwalen even wat minder zijn schiet ik direct in de stress. Al zei dat vorige keer ook niks. Voelde me tot 5,5w echt prima, geloofde het niet.. Toen kwam de vermoeidheid en hele dag weeïg gevoel, niet misselijk. Mag zeker niet klagen.. vind het vooral psychisch erg zwaar. Hoe gaat het met jou??
Ja ik weet nog dat je zoo tegenslag had. Gelukkig ben je kort erna wel zwanger geraakt en ik hoop dit keer blijvend. Ik kan mij heel goed voorstellen dat als je even die bekende kwaaltjes niet voelt j in de stress schiet. Ik hoop dat je woensdag ee mooie echo met hartslag zult zien. Ik ben er net een laar dagen achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Fijn zou je denken...uh nee het huilen staat mij nader dan het lachen. Ben zo bang want na 3 miskramen ben je gewoon superonzeker. Ik ben ook niet langer dan 5.2 dagen zwanger gebleven tot nu toe. Dus ik hoop zo dat ik over 2 weken nog zwanger ben. Morgen is mijn nod. Erge van alles is dat je elke keer te horen krijgt domme pech. Hoeveel pech kan een mens hebben. Maar goed voorlopig gaat alles goed dus ik probeer positief te blijven.
Jeetje, wat een verhaal! allereerst gefeliciteerd en heel veel succes morgen! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Succes!
Ach meid, Gefelicteerd. Al snap ik dat dit nu heel anders over komt.. En z'n 2e streepje al lang niet meer die vreugde is van de eerste keer. Je hebt al zoveel meer moeten doorstaan dan ik. Ik hoop echt dat het goed gaat!! Domme pech klopt vaak... Hoe gemeen... hoe rot uitspraak. Maar het is waar. Al vind ik het ook zooo enorm moeilijk en enron eng. Heb ook momenten dat ik denn het is weer mis en ook potjes zitten janken. Gewoon doen!! Heel veel sterkte!! Houd me op de hoogte!! Liefs
11:15. Vind eng hoor .. Jeetje. Ook misselijk.. vd honger.. en dan dus niks meer lusten. 4 happen avondeten gehad. Blegh. Misschien ook icm de zenuwen. Heb ook last van m'n darmen. Hoop dat het t allemaal waard is morgen!
ja ik heb precies het zelfde weet voor gekkigheid niet meer wat ik moet eten broodje kaas salade en groente krijg ik nog weg en ik heb honger en ik ben misselijk word er niet goed van probeer nu elke keer kleine beetjes te eten ja en super spannend voor je morgen maar zoals je je berichten beschrijft worden je symptomen wel erger dat is denk ik ook een goed teken ook al zeggen ze eigenlijk niks ik moet donderdag ben nu al op van de zenuwen je komt vast thuis met een goeie echo
heel veel succes straks maar ook zeker veel plezier, zodra je dat kloppend hartje ziet is zenuwen zo vervangen voor vreugde, vorige week dat zelfde gevoel gehad. wij mogen vanavond om 19.45 voor de tweede echo, we blijven gespannen maar minder erg dan een week terug, komt helemaal goed meissie!!
Veel plezier vanavond!! het blijft elke keer toch weer spannend, dat geloof ik zeker! Maar je wilt natuurlijk ook gewoon zoveel mogelijk je inie mini bewonderen! Liefs!
Ik ga voor je duimen. Neem anders wat yoghurt.das is licht en remt misselijk zijn ook... doe ik ook vaak als ik de zenuwen heb. Toi toi toi en probeer er naar uit te kijken. Xx