Daar zit ie dan! Hij zit er echt... met kloppend hartje. Helemaal perfect aldus de gyn. We zijn zooo intens blij!!
Geweldig Appelsientje 89. Ik krijg er traantjes van. Gefeliciteerd en hopelijk ben je er nu wat gerust op! 💋
Dankjewel.. Meid ik zie dat je hetzelfde hebt meegemaakt. Heel veel sterkte! Het kan allemaal goedkomen. Het blijft nu ook nog spannend! Hopelijk voor jou gauw net zo goed nieuws!!
Super gefeliciteerd!!! Ben plaats vervangend zenuwachtig geweest geloof ik. Hoever hebben ze nu geschat dat je bent?
Dank je meis. Ja ik zit nog steeds in een diep dal. Inmiddels heb ik hulp gezocht, ik kwam er niet meer uit. Had jij dat ook dat je dat dacht dat het niet meer goed zou komen? Ik probeer de positieve verhalen te lezen en te denken dat er nog hoop is. Fijn dat je eerder terecht kon en dat ze jou iig serieus hebben genomen. Ik bid voor een plakbeeb. Liefs
Ik lees al een poos met je verhalen mee en wat superfijn dat er nu wel iets zit en dat het hartje klopt. Ben superblij voor je! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je nu meer kan genieten!
Ik zag het niet meer zitten. Dacht dat het nooit meer goed kwam. Zeker toen ik na de curretage maar niet ongesteld werd. Zoveel morgen gemaakt! Goed dat je hulp zoekt.. iedereen gaat heel snel 'verder' ervoor jou staat alles gewoon even stil. Neem je tijd. Steek een kaarsje aan.. heel veel sterke !!