Hoi dames! Onze hond (boomer van bijna 3 jaar) heeft nu al 2 keer op rij op donderdagnacht boven geplast. (Ja wij nemen hem mee naar bed) Beide tussen 3 en 4 uur en zeker 3 keer geplast op de vloer. Ik snap er niks van! Overdag merk je niks en hij heeft het nog nooit gedaan alleen dus nu 2 keer op rij op donderdag. Iemand hier ervaring mee?
Geluid waar hij van schrikt misschien. Hebben de buren een late dienst op donderdag misschien? Zoiets?
Kan het zijn dat ze hem sinds kort stiekem verwent met een lekker hapje waardoor hij meer drinkt? Een stukje kaas oid is al snel erg zout.
Zoiets zat ik ook te denken, het is wel opvallend als het precies de nacht is nadat je moeder er was...
Boterhamworst? Kan dat ook? Dat neemt mijn moeder nml altijd mee voor op haar broodje als we samen boodschappen gaan doen, en dan krijgt de hond daar ook wat van.. verder geef ik dat bijna nooit.
Zou goed kunnen. Sommige honden zijn super gevoelige. Ik heb een gevoelig ventje en die kan door bepaalde voeding binnen gaan plassen maar ook extreme diarree. Zo sneu en moeten dus ook altijd in de gaten houden dat visite hem niet stiekem wat geeft.
Nou dan ga ik mijn moeder eens even vertellen dat niet meer te geven! Bedankt voor de tips en hopelijk blijft de vloer volgende week droog