Dankje wel voor...

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Ik ben eigenlijk dankbaar voor alles, de goede en slechte dingen in het leven hebben me altijd goed gedaan. Ik ben er de persoon door geworden die ik nu ben.

    Het meest dankbaar ben ik voor mijn 2 gezonde kinderen, elke dag weer besef ik hoe gelukkig ik mag zijn om mama te zijn van deze 2 donders. En natuurlijk voor mijn man!
     
  2. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik ben dankbaar voor mijn hele leven. Alles wat ik tot nu toe heb gedaan en meegemaakt. Het heeft me gevormd en gemaakt tot de vrouw en moeder die ik ben. En heel eerlijk gezegd ben ik best wel trots op wie ik ben.

    Vandaag ben ik in het bijzonder dankbaar voor mijn lieve man die lekker thuis is met mijn prachtige zoon, waardoor ik niet kan wachten weer naar huis te mogen. Tegelijk echter ben ik dankbaar voor mijn baan, waar ik het eindelijk eens echt naar mijn zin heb en waar ik 's morgens zonder tegenzin en zelfs met veel plezier naartoe ga!
    Maar het meest dankbaar vandaag ben ik toch wel voor.... HET PRACHTIGE ZONNETJE!! :D
     
  3. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.884
    818
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Dankbaar dat we een dak boven ons hoofd hebben al is het een kamer en dankbaar dat we financieel niks te klagen hebben,gezondheid stabiel is en dat het goed gaat met mn dochter.
     
  4. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    @cherryayden, wat een leuk topic en ik moest ook ff lachen om de kleine dingen die je aangaf. Want dat vergeten veel mensen soms. Heerlijk om eens niet te klagen. :)

    Ik ben dankbaar voor het feit dat iedereen in mijn omgeving gezond en gelukkig is en dat mijn zwangerschap tot nu toe, zonder complicaties verloopt.
     
  5. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    leuk topic!
    ik ben dit tijd terug al gaan beseffen dat ik te negatief in het leven sta.

    Mijn vader staat altijd voor me klaar, hoe ver ik ook in de sjit kwam te zitten, hij was en is er altijd voor mij. Heb hem bedankt met een heerlijk dagje sauna en massage. gewoon zomaar, omdat hij een super vader is.

    Mijn man bedank ik eigenlijk heel vaak. niet in de zin van: dankje schat. nee echt bedanken vanuit mn hart. ik loop al jaren met vreselijke pijn en ben dan ook vaak niet de liefste in huis. En zeg dan regelmatig: dankje schat dat je het zo met mij kan uit houden, hoe vaak ik ook een chagrijnige bui heb, je vrolijkt me altijd weer op.

    ik bedankt in het algemeen voor mijn situatie. ik heb een pracht van een zoon, heel makkelijk, vind alles goed, lust alles en slaapt sinds dag 3 al door. een man die door dik en dun me bij staat. een mooi huisje, tja niet al te groot maar het is thuis. Ons thuis.

    Mijn motto is: Kijk naar wat je heb, niet wat je mist.
     
  6. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik ben ontzettend dankbaar voor zo'n lieve, zorgzame man die altijd voor me klaarstaat en alles voor me doet!

    Dankbaar dat deze zwangerschap tot nu toe zo goed verlopen is. Tijdens mijn zwangerschappen ook heel andere kanten gezien van mensen die hun kindje verloren of waarbij het veel te vroeg geboren wordt. Geen makkelijke eerste helft gehad (met hele dagen overgeven en veel afvallen), maar kan nu nog alle en met onze kleine meid is het altijd goed gegaan!

    Ook ontzettend dankbaar dat mijn opa en oma in de moeilijke jaren altijd voor me klaargestaan hebben en ik daar zelfs een paar maanden terecht kon. En dat ze nu overgrootopa en -oma mogen worden!

    Verder dat de relatie met mijn ouders en stiefouders de laatste jaren weer zo verbeterd is en ik nu zelfs twee keer in de week zo'n 1,5 uur heel gezellig met mijn moeder kan bellen!

    Tja, ik kan nog wel even doorgaan, besef me heel goed dat wij het ontzettend getroffen hebben, ook als het soms allemaal niet even makkelijk gaat!
     
  7. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik ben dankbaar voor alles wat ik heb bereikt in mij leven, mijn vrienden, mijn huisje dat ik 't prima red alleen met m'n dochter..mijn familie...alles, voor iedere dag dat ik opsta!
     
  8. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben dankbaar voor ..

    - dat ik mijn dochter heb mogen krijgen ..
    - dat ik mijn verloofde heb leren kennen
    - dat ik mijn ouders nog heb
    - mijn leven beter gaat dan 3 jaar geleden
    - dat ik vrienden heb die om mij geven en alles voor me over hebben
    - dan ik gezond ben
    - dat mijn verloofde de baan van zijn dromen heeft gevonden en 9 mei kan beginnen !
     
  9. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik ben dankbaar voor internet.
    Anders had ik nu topgear moeten kijken:D
    En nu kan ik lekker zpen.

    Verder ben ik dankbaar voor de gezondheid van mijn man en familie.
     
  10. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

    whawhawha . nou ik ook .. !
     
  11. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat goed zo'n positief topic!! :D:D:D

    Ik ben dankbaar dat:
    - mijn man en kindjes gezond zijn!
    - we fijne vrienden om ons heen hebben!
    - we zoveel leuke en fijne dingen kunnen ondernemen met de meisjes
    - mijn man en ik nog steeds gek zijn op en met elkaar (al kagen en zeuren we soms wel eens op opelkaar)
    - dat ik een goede band heb met mijn ouders, zus en mijn schoonbroers en -zussen
    - dat het weer bijna lente is en het zonnetje weer meer gaat schijnen (dat hoop ik althans ;))
    - ik mijn leven goed kan organseren, zodat ik ook tijd voor mezelf kan maken
     
  12. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben dankbaar voor mijn heerlijke kindjes
    Ik ben dankbaar voor mijn geweldige vent
    Ik ben dankbaar voor onze gezondheid
    Ik ben dankbaar voor het feit dat ik Tygo nog steeds bv kan geven na een borstverkleining
    Ik ben dankbaar voor ons mooie, fijne huis in een leuke buurt
    Ik ben dankbaar voor familie en vrienden
    Ik ben dankbaar voor onze banen (helemaal in deze tijd!)
    Ik ben dankbaar voor het feit dat we in Nederland zijn geboren met alle luxe en voorzieningen die we hier als vanzelfsprekend ervaren
    Ik ben dankbaar voor al het goede in andere mensen
    Ik ben dankbaar voor nog zoveel meer....
     
  13. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wauw, wat een goed topic dit!!

    Ik ben dankbaar voor:

    * mijn prachtige dochter!

    * dat ik voor de 2e keer zwanger ben en wel spontaan! En ookal zeur ik dat ze nu wel geboren mag worden, ik toch heel blij ben dat ze het nog zo fijn bij me heeft.

    * mijn schoonouders die ons zo ongelooflijk goed helpen met echt alles!

    * Mijn lieve lieve vriend en bijna man! Al 10 jaar bij me en nog steeds zo fijn samen.

    * voor mijn fijne leven, goede baan en al die lieve mensen om me heen!
     

Deel Deze Pagina