Na bijna een jaar in de mmm te hebben gezeten testte ik vanmiddag positief. Ik kan het nog steeds niet geloven. De angst overheerst nu heel erg. Is dit herkenbaar voor jullie? 28 oktober mag ik voor een echo. Zooo spannend.
Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie. Wij weten sinds zaterdag we een kindje verwachten, we hebben niet in de mmm gezeten maar wel een jaar gehoopt en gewacht. Nu het eenmaal zover is vind ik het ook heel spannend en eng. Dus voor mij wel herkenbaar! Maar hopelijk kun je ook genieten? Ik probeer het ook maar is nog erg onwerkelijk
Dankjewel dames! Ik probeer ook te genieten hoor maar die angst blijft wel aanwezig. Zo raar is dat natuurlijk niet maar dat moet geen schaduw over mijn blijdschap geven. Ik moet nu de natuur z'n werk laten doen. En kan niet anders doen dan afwachten tot de 1e echo.
Gefeliciteeeeerd! Heel herkenbaar die angst. Nog even die 20 dagen door en hopelijk zie je dan een mooi kloppend hartje! Succes.
Proficiaaaaat! Inderdaad, maar dat is heel begrijpelijk hoor. Ik kan ook niet wachten tot we binnen twee weken naar de gynaecoloog mogen. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Groetjes