hoi meiden, had me op het NOD forum al gemeld. heb de afgelopen week al vaker getest, negatief natuurlijk! veels te vroeg, maar ik wist het zo zeker, voelde me zo anders.... gisterochtend 2 dagen voor NOD, toch maar weer eens getest. met een kruidvat test. eerst dacht ik het vakje blijft leeg, maar binnen een minuutje kwam er al een dun vaag blauw lijntje! ik vroeg aan mijn vriend, die niet weet hoe dat werkt, wat zie je in het venstertje: hij, euhh een licht streepje, wat betekend dat? ik zo: ik ben Zwanger! het was een vaag lijntje, heb vandaag nog even getest met een Clearbleu, maar ook daar een positief kruisje! zal fotootjes plaatsen in het album! men , wat ben ik dankbaar, dat het zo snel is gelukt, realiseer me heeeel goed dat dat niet voor iedereen zo is. (2e ronde) tis nog erg pril maar ben positief en hoop dat het goed blijft gaan...
ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd geloof ik bij deze van harte gefeliciteerd en geniet van het wondertje... hoop een fijne 9 maand met je door te brengen bij de februari mama s liefs wiesje