HoiHoi Wij hadden eigenlijk altijd mazzel, Tijn sliep vaak tot 8 uur sochtends door, van 20 tot 8 dus! Heerlijk! Maar nu, inene sinds 1,5 week is hij om 6 uur klaar wakker! Hij slaapt nog steeds netjes door, maar zonder steeds eerder wakker te worden, is hij nu dus inene 2 uur eerder wakker! 7 uur vind ik een normale tijd, maar 6 uur vind ik dus echt zo een tijd dat je niet normaal wakker kan worden! hahahahaha Ben echt verrot nu! Nu heb je het niet voor het zeggen, en het is nu eenmaal zo, maar wat zou de rede hiervan kunnen zijn? Ben echt mega blij dat hij verder heerlijk doorslaapt, begrijp me niet verkeerd! kus miek
Kan alleen bedenken dat of hij minder slaap nodig heeft nu, óf in n sprongetje zit. Justin is altijd tussen 6 en 7 wakker dus.
Bedankt! Dacht zelf ook al minder slaap nodig ofzo, maar overdag slaapt hij nog drie slaapjes, en heeft die ook echt nodig, dus veel slaap heeft nog wel nodig! Sprongetje zou ook wel kunnen, hij is namelijk ook vrij baldadig sinds een week! hahaha We zien wel wat er komen gaat..met een beetje mazzel gaat hij weer langer slapen en anders pech! Moeten papa en mama toch eerder naar bedje toe! kus miek
Hey Miek, Hou het maar lekker op dat sprongetje. Daar geloof ik wel in. Misschien moet hij gewoon snel een keer bij Fiene komen spelen. Kan die hem een opfriscursus gat-in-de-dag-slapen geven. hihi
hier een die eigenlijk al vanaf een maandje of 4 5 om 6 uur wakker is. en ook vaak al om half zes ik ben 7 dagen per week standaard om kwart over 6 beneden want dus ons in leggen werkt hier ook niet.... ze is een madametje dat denkt wakker is wakker hahhaa