harense smid failliet

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by TinaTeenslipper, Jul 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    had er een aardappelschrapmachine besteld... mn man is hem gauw ophalen nu....;) wel weer triest. weer 550 banen weg.:( en al mn spullen komen er vandaan. dus met garanties en reparaties weer niet handig.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    je hebt ook gewoon garantie via het merk zelf dus maak je daar maar niet teveel zorgen over.

Wel erg voor de mensen die hun baan kwijt raken idd

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh écht? Ik had wel gehoord van mn moeder dat het personeel zich vandaag allemaal moesten melden.... maar het is dus definitief? Pfff... waar gaat dat heen!?
    Hier staat het halve centrum al leeg....

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ja idd hier ook het halve centrum leeg.. echte spookstadjes komen er nu brrr.
    Kleine bedrijfjes houden het al helemaal niet vol en de grote gaan ook gewoon alleen die kunnen vaker wel een doorstart maken

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vroeg me al af hoe ze zich staande hielden naast de media markt en Saturn

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ook al... en de Block ook (best wel wel een grote in NH) Zo triest de luiken van die winkels dicht. Maar wel overal schreeuwerige reclame voor de Mediamarkt bah. Als je daar binnenkomt heb je het gevoel alsof er allemaal pubers lopen die net in staat zijn om hun eigen billen te wassen. Van apparatuur geen kaas gegeten in ieder geval..

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik dacht dat het een geintje was, of dat iemand per ongeluk een oud nieuwsbericht had gelezen. De Harense Smid is toch al jaren geleden failliet gegaan? Nou ja, blijkbaar niet dus.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    nee tijd geleden al wel een aantal winkels moeten sluiten maar niet failliet toen

Share This Page