Welke het allerbeste vitaminen voor zwangere vrouw

Discussion in 'Gezondheid' started by Shar079, May 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hoi allemaal ,

Ik ben benieuwd of iemand tips heeft voor de allerbeste vitaminen voor de zwangere vrouw in hogere dosis.

Dus geen synthetische middelen zoals de Kruidvat of Etos verkoopt. :)

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Ik gebruik de mama plus vitaminen van Davitamon, daar zit alles in en mag je voor/tijdens en na de zwangerschap gebruiken.

Ik gebruik deze al de hele tijd en ook ervoor, en heb geen tekorten terwijl ik er wel vatbaar voor ben (maagverkleining + tweeling zwangerschap)

3. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

Ik bedoel juist geen synthetische middelen :) maar bedankt voor je feedback

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Prenafem van orthica, te halen bij de natuurwinkel :) Zit alles in wat je nodig hebt en is niet volgestopt met ellendigheid, maar mooie puere en eerlijke ingredienten. je kunt ook kijken naar solgar of even bij de natuurwinkel/apotheek navragen welke opties ze hebben.

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Deze heb ik ook. Nadeel dat ze zo groot zijn en niet fijn als je flink misselijk bent. Maar er zit alles in wat je nodig hebt.

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    ah oké, dan zou ik je aanraden naar een natuurwinkel te gaan ;)

7. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    Bedankt!! Allemaal, van mij mag deze topic wel sluiten hoor,

Ik heb de Solgar gekozen :)

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Dan kom je toch al snel uit op Orthica of Solgar :)

Ik gebruik geen multivitamine, omdat ik daar steeds allergische reacties op had. Dus ik heb apart Methyl Folate (Jarrow Formulas), Vitamine D (Solgar) en Magnesium 400 (Orthica) gebruikt. Die laatste twee gebruik ik nog steeds.

9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Ik gebruik de prenatal nutrients van solgar. Deze zijn niet chemisch maar natuurlijk waardoor ze beter opgenomen worden door het lichaam. Deze kan je ook blijven slikken tijdens het geven van borstvoeding.

10. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,207
    360
    83
    Ik gebruik inderdaad de prenafem van orthica of zoals nu van solgar

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Ik gebruik Prenatal nutrients van Solgar. Zit geen rommel in.

12. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

Oct 21, 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik vind qua samenstelling en vorm van vitamines de vitaminen van Vitals veel beter dan solgar. Mama nog iets... heet het. Ze zijn wel prijzig, duurder dan solgar, maar wat mij betreft zeker de moeite waard.

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ja, inderdaad! Ik zou ook Vitals Elke Dag Mama aanraden, in plaats van Solgar. Zelf gebruikt ik ook Vitals.

14. Kitsune

Kitsune Actief lid

Mar 30, 2016
    449
    0
    16
    Ik mis hier een beetje waarom iets beter is. Er zit 'rommel' in (wat dan?) of het is 'beter qua samenstelling en vorm' (waarom dan, wat is het verschil?).

Ik gebruik overigens Solgar omdat 'ie als een van de weinige veganistisch is. Daarnaast nog los vegan Omega 3 (Testa), D (weet even merk niet meer) en B12 (Solgar). Maar goed, dat is een samenstelling die bij mijn eetpatroon past. Waarschijnlijk is dat voor anderen weer heel anders.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Synthetische vitamines neem je amper tot niet op. Plus dat je bepaalde vitamines dan kunt stapelen wat erg ongezond is. Daarnaast zit het volgepropt met rommel. En dat wil je sowieso al niet in je lijf, laat staan als je zwanger bent.

Ik gebruik elke dag mama van vitals. Perfect spul.

16. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Die gebruik ik ook :)

17. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier geen multivitamine

Maar dagelijks visolie, vitamine D3 5000IE, vitamine B complex naast foliumzuur.
    Slikte eerst folaat maar kreeg advies 5miligram foliumzuur ivm tweelingzwangerschap.
    Maximum dosering folaat wat ik tegenkom is 1000 microgram. Om daar nu dagelijks 5 van te slikken lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.

18. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

Aug 31, 2015
    364
    47
    28
    Female
    Ik neem vegetarische multi vitamines van Orthica.
    Wat ik sowieso zou afraden zijn multis voor zwangeren waar omega 3 in zit. Vaak is dat van slechte kwaliteit of al ranzig. Visolie kun je beter los nemen van een goed merk en in de koelkast bewaren

Share This Page