rosanna wil alleen maar vast gehouden worden anders zet ze het op een krijsen vannacht dus de hele nacht ook is ze onverzadigbaar met eten ze krijgt borstvoeding in de fles omdat ze al zo gulzig was en alles dus kapot ging gecombineerd met fles voeding maar hoeveel mag ik haar nou max geven per dag ze komt meestal na een uur alweer dat ze honger heeft en dan heefty ze al 150 op vaak hoeft ze ook nie meer maar eet ze om t eten lijkt wel grrr wordt langzaam beetje wanhopig
misschien wil ze alleen zuigen en helpt een speen.... Ik ben al voor een gedeelte overgestapt op kv omdat ze daar voller van raakt. Dat vinden mijn man en ik dan. Veel succes
speen trapt ze niet in ...dat verschil merkt ze helass en mijn vinger wil wil ze dan ook niet flesvoeding mag ze alleen hypoallergeen en schijnt dat die ook licht verteerbaar is.. (allergieen in de fam vandaar ) we zijn nu bezig om bakerzak te kopen zodar ze misschien iig rustiger slaapt t is t proberen waard ... t komt ook vast wel weer goed maar als iemand een oplossing heeft graag natuurlijk
Borstvoeding mogen ze onbeperkt, kunstvoeding is een ander verhaal.. daarvoor geld maximaal 1 liter per 24 uur. Heeft ze dit sinds vannacht? Klinkt beetje als regeldag, ze probeert dan haar behoefte op voeding opnieuw af te stemmen..
ja t zou een regeldag kunnen zijn ...maar ze heeft er al 1 gehad rond de 10 dagen en bij 3 weken was ze weer een paar dagen van slag nu weer ...dus is dan wel vaak.. en borstvoeding onbeperkt en flesvoeding een liter dat wist ik wel een beetje maar de afgekolvde borstvoeding geef ik dus in combi met flesvoeding moet ik die borstvoeding nu dus gewoon als flesvoeding rekenen ? ben bang dat ze danniet genoeg heeft..naja wel genoeg heeft maar ze blijft vragen...en wat doe je daar dan aan wat een vragen ..pff en ik was helemaal niet onzeker nu dus even wel
Volgens mij mogen ze bv sowieso onbeperkt, ook in combi met fv... dus je mag wel extra bv geven... Maar ik weet het niet zeker... Je kan het ook eens op het borstvoedingsforum vragen?
Klint volgens mij ook als regeldagen. Op deze dagen heeft je kleintje een onverzadigbare honger en wordt er geadviseerd gewoon aan te leggen als ze er om vraagt. Even heel vermoeiend, maar het duurt een paar dagen en dan heb je weer een vrolijk en tevreden kindje. Wat betreft de hoeveelheid flesvoeding, er staat op het pak hoeveel je kindje mag hebben en een goede regel is ook 150 ml voeding per kg gewicht per dag. Maar als je het combineert met borstvoeding zal je wel iets minder moeten geven. Als je nou om de voeding de fles geeft, dan mag je kindje dus ongeveer de helft hebben van wat ze per dag als flesvoeding zou mogen. Misschien is dat iets om aan vast te houden?
Hoi ik heb precies het zelfde gehad en wat bleek mijn bv liep terug, hij dronk wel maar kreeg veel te kort nadat ik ben overgestap op kv en dan de hoeveelheid van de verpakking met daarbij 6 a'7 maaltijden per dag ging het gelijk een stuk beter, ook met de allergie voeding Teun paste zich zelf aan met de hoeveelheid en ik gaf hem meestal om de 3 uur.... suc6
dank jullie wel maar tis gewoon een verwend dametje die een harde hand nodig heeft om de drie uur wil ze niet ze wil alleen steeds kleine beetjes drinken wanneer t uit ko0mt ..der fles in 1 x leegdrinken doet ze dus echt niet .. en om haar dan niet meer te voeden omdat ze niet drinkt wanneer flesvoeding hoort vind ik ook niet helemaal ok ..want borst voeding doe je ook op verzoek en dan drinkt ze dus ook vaker en mindere hoeveel heden per keer morgen naar t cb dus dan ff voorleggen hoe of wat ...