dans/gym voor een jongentje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cyntje78, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zeker niet raar! Misschien dat ik niet zo snel ballet zou kiezen omdat dat misschien op langer termijn minder leuk is voor een jongen al kan het natuurlijk wel. Ouder en kind gym is erg leuk! Ik doe dit al sinds mijn meisje 1 is!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee, echt ballet lijkt me ook niets voor die kleintjes. Het moet wel leuk blijven ;) Al die houdingen... daar heeft mama het al moeilijk mee haha!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm bij ons nu pas met 6 jaar ballet.
    Daarvoor was kleuterdans met algemene dansante vorming de enige optie

Zaten bij ons trouwens geen jongetjes maar je kunt altijd eens een proefles doen. Vind hij het leuk dan zou ik hem niet tegenhouden.
    Maarja.. Ik heb een geboren ballet-meisje.
    Die keek met 3 jaar liever naar het nationaal russisch ballet dan naar mary poppins :)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En wat ook stoer maar ook dans is.... Is capoeira.
    Kun je van klein tot groot mee starten en het is een soort van dansende krijgskunst.

De slaven vroeger.. Mochten niet vechten van hun meesters.. Maar wel dansen. En daar ontstond ergens capoeira.
    Supermooi om te zien en het lijkt me onwijs gaaf om te doen maar ik ben niet zo stoer dat ik daar nu nog aan begin geloof ik :)

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hé dat kan ook nog! Ik meen dat dat hier in de buurt ook kan!

En waarom jij niet? Gewoon doen! Wat kan jou het schelen!? Als je het leuk lijkt, gewoon proberen ;) Zo ben ik vorig jaar dus met Klassiek ballet begonnen :D Na 25 jaar twijfelen!

6. adi

adi Niet meer actief

Kleuterjudo zit in Uden (is vanaf 3 jaar overigens). Echt super leuk, mijn zoon gaat nu 4 maanden en is elke keer heel enthousiast. Ze zijn lekker speels en actief bezig, maar leren toch stiekem veel (discipline, wedstrijd elementen, respect tonen enz)

Dochters zitten bij Mic in V inderdaad. Pas begonnen want dat is vanaf 4 jaar.

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ons zoontje word in december 3 en dus hebben we ook geen haast.

Wat leuk bij het MIC. Mijn nichtje van 5 zit daar ook op kleuter ballet. Misschien wel bij jou dochters in de groep? Een paar maanden geleden hadden ze "dans dag" of zoiets? Aan het eind van de dag ben ik wezen kijken. Zo schattig om te zien wat ze aan het eind van de dag in elkaar hadden gezet.

8. adi

adi Niet meer actief

Kan best :)

Mijn dochters zijn pas deze maand gestart.

Deel Deze Pagina