Hallo allemaal, sinds een weekje weet ik dat ik zwanger ben. Hoewel het absoluut een verrassing was zijn we er zo blij mee. Maar sinds gisteravond heb ik opeens een beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Ook heb ik pijn in mijn buik. Dit heb ik de hele tijd al en daarbij heb ik ontzettend last van mijn darmen. Kortom het zou van alles kunnen zijn, maar ik me maak me toch wel erg zorgen. De vk zei dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken, maar ja... Wie heeft dit ook gehad?
ik, met zelfs nog een flinke bloeding met 9 weken. en toch nu al weer 30 weken happy zwanger, zolang er geen stolsels en ernstige buikkrampen bij komen kijken is het goed...maar die onzekerheid en angst...ik weet hoe dat voelt!
Ik heb het ook gehad. Met 4,5 weken ineens wat bloed en daarna bruinverlies. Ik heb de hele avond lopen huilen, omdat ik dacht dat het voorbij was. Maar achteraf is het waarschijnlijk gewoon de innesteling geweest. Ik heb in het begin wel 1,5 wk last gehad van bruine afscheiding en zelfs nu, na 8 weken, heb ik er nog wel es last van. Ik heb al een echo gehad en alles was goed, met twee kloppende hartjes. Heel veel vrouwen hebben tot 12 weken wel last van bloedingen/bruinverlies...kan geen kwaad. Kan de innesteling zijn, maar kan ook komen door gemeenschap, persen bij ontlasting, etc. De baarmoedermond is nu goed doorbloed, waardoor er makkelijk adertjes kunnen springen. Daarnaast zit er vaak nog wat oud bloed in de plooitjes in de baarmoedermond, wat soms vrij komt. geen enkel probleem dus. Maar ik kan me je onzekerheid wel goed voorstellen, ik heb het zelf ook gehad. Probeer te gaan genieten, want het zit vast goed!
sterkte..!! en ik hoop gewoon dat alles positief uitpakt.. en misschien mag je toch als het aanhoudt wat eerder terecht?
Hier ook rond 5/6 weken bruinverlies gehad, maar daarna een paar prachtige echo's gehad. Probeer je niet te druk te maken, en er van te genieten. Zolang het geen stolsels zijn in combinatie met hevige krampen, schijnt er niks aan de hand te zijn.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik vind het heel geruststellend te horen dat er meer mensen hier last van gehad hebben. Ik was ook extra bang omdat mijn kwaaltjes ook leken te zijn afgenomen en mijn vriend weg was. Maar gisteravond kwam hij weer terug en samen met hem de kwaaltjes haha. Kortom vandaag was ik weer helemaal vol vertrouwen dat ons poppetje gewoon blijft zitten waar hij zit!
hoi ja hoor hier tot en met 16 weken bloed verlies gehad met 16 weken erg veel wc pot lag vol dachte de kleine kwijt te zijn maar heb toch echt een gezonde zoon maar snap je wel heb zelf ook een mk en bbz gehad maak je toch onzeker