hallo... ik heb een vraagje.... cailynn(mn dochtertje) vind het dus noet leuk om door allemaal verschillende mensen vast gehouden te worden ze raakt dan nogal van slag.. dan slaapt ze niet alleen enzo.. nu zijn we 3 dagen terug bij mijn mans oom en tante geweest waar we hadden gegeten en mn man heeft dus 5 verschillende mensen haar vast laten houden... dus ze was natuurlijk die avond en nacht erg van slag.. maar de dag erna... was het net zo erg.. ik was even 5 min de auto uit om een ijstaart te halen en mn man bleef met haar in de auto.... en huilen dat ze deed toen ik terug kwam.. ik praatte tegen dr. en aaide haar over haar hoofdje en ze stopte... ook wil ze bijna niet mer alleen liggen en schrikt nu van alles... ze huilt veel.. en eerst huilde ze dus eigenlijk nooit.. zolang ik of mn man dr vast heeft is het goed.. of als ze diep in slaap is en je legt haar naast je neer is het goed.. maar anders is het huilen.. zou er iets gebeurd kunnen zijn bij zn oom en tante waar ik niks van weet?? want dit heeft ze nog nooit gehad zo erg.. normaal neemt het na de eerste dag wel af maar nu dus niet... heeft iemand tips ofzo??? alvast bedankt
Huilt ze bij het liggen? Misschien moet je dan ook een beetje denken aan oorontsteking. Ff tempen en dan weet je genoeg! As was vanaf geboorte tot 7 mnd eenkennig! Je hoefde maar naar haar te wijzen of ze ging af! Plots was het over... Overigens was het bij Astrid niet zo dat ze dan zo van slag was dat ze niet meer wilde slapen. Dat ging wel. Maar overdag.. als ze eenmaal was begonnen met krijsen, duurde wel een hele tijd voordat ik haar weer stil kon krijgen!
Dit klink precies hetzelfde als wat Hugo heeft gehad toen ie 3 weken was. Daarvoor sliep ie ook overal als een roosje. Wij hebben nu een strak ritme ingevoerd. Drinken, knuffelen/spelen en bij de eerste vermoeidheidstekenen weer naar bed. Hij weet nu waar hij aan toe is en slaapt weer veel beter. Zolang hij niet teveel drukte om zich heen heeft, gaat het prima. Als we weg zijn geweest, merk je meteen dat ie minder goed slaapt daarna.
gisteren hebben we visite gehad... en ze wild ehaar vast houden mn man wilde zien wat ze deed.. dus hij liet hen haar vast houden.. en ja weer huilen en daarna wilde ze niks als eten ik geef namelijk bv.... dus ik ga dan met haar apart zitten en dat weet ze... toen de visite weg was was het weer goed... dus we laten haar maar niet meer bij andere... ze raakt dan gewoon gestresst.... we wachten wel af wanneer dat overgaat... ze had dat vanaf het begin al wel maar het wordt nu gewoon erger...
Het kan zomaar maar 7 mnd duren! Gewoon volhouden hoor, ook de opa's en oma's aan de kant schuiven. En vooral niet meteen met dat grote hoofd boven de wagen gaan hangen.. dat vinden ze dan waarschijnlijk ook niet zo leuk!
Isa is heel erg lang eenkennig geweest.......sinds een week of 3 wil ze wel bij anderen zitten maar ze zoekt ze dan ook wel uit! Op een gegeven moment gaf ikniet meer toe aan al die mensen die haar vast wilden houden omdat ze echt helemaal over de top ging op die momenten. Nu is Isa bijna 15 maanden en kan ik haar bij een ander neer zetten.
ok dank jullie wel dus julli eherkennen dat wel.. de opas en omas wonen ver eg die zien we niet de eerste 3 maanden ze wonen van bijde kanten in andere landen... het enige probleem vind ik dat ik dus altijd nee moet zeggen als mnman datnou ook eens deed... en ik had al nee tegen zn tante gezegd maar die pakte haargewoon en zei nee j emoet juist de babys dan bij andere mensen zetten.. nou dat doe ik dus ook niet meer he... nu is ze weer van streek... maar ja wat moet ik doen in zon situatie??
het uitleggen dat jou kleintje totaal van de rel raakt jullie beslissen wat er met haar gebeurd en niet je visite caitlin kon er ook niet tegen en ik deed het ook beslist niet met kraam visite heeft ze lekker bij mij gelegen of bij me hubbie maar zeker niet van schoot tot schoot , kleintjes kunnen daar totaal van in de stress schieten succes
en moeders ook. Ik zou mn kind idd niet bij iedereen laten zitten. Lekker bij jezelf houden, je kind heeft die vertrouwdheid nodig, dat geeft ze aan. Bv is natuurlijk ook troost, dus als ze van de rel is, kan het heel goed zijn dat ze op die manier getroost wil worden. Ik had een makkie aan Giulian, maar evengoed wilde ik niet dat ie van arm op arm ging. En sommige dagen kwam ie gewoon helemaal niet bij "vreemden". Lekker doen wat jullie goed lijkt en a;s mensen dwars of vervelend gaan doen, dan zijn ze gewoon niet wijs. Erg sneu, maar niks van aantrekken!