Hoi meiden, Heel graag even jullie mening! Binnenkort is er vanuit het tehuis waar mijn opa voor zijn overlijden verbleef, een herdenkingsdienst voor de bewoners die het afgelopen (half) jaar zijn gestorven, en daarbij de mogelijkheid om zelf iets aan de plechtigheid bij te dragen. Nu vroeg mijn oma of ik iets wilde piano spelen/ zingen. Ik heb zelf even een clipje gemaakt van het liedje dat ik in gedachten had, hier de link ; Jij Blijft Bij Mij (Evita) - YouTube Doodeng om te laten horen, en ik moet er nog een hoop op studeren, maar ik zou wel graag horen of jullie dit liedje vinden passen voor zo'n gelegenheid, of moet ik op zoek naar een ander soort lied? Ik vind het heel moeilijk, hoop dat ik het überhaupt ga durven Maar alvast bedankt voor het reageren!!
Als ik eerlijk ben zou ik een ander nummer kiezen. Puur omdat dit nummer echt over iets heel anders gaat wat ook niet echt gepast is voor het moment. Wel heel dapper dat je dit durft te doen, je opa zal trots zijn!
@novaa Ja op zich ben ik 't wel met je eens! Ik had deze in de eerste instantie omdat m'n opa het zelf erg mooi vond, maar nu gaat t natuurlijk niet alleen om hem, maar om de herdenking van allerlei mensen in 't algemeen! Dus ga zeker nog even verder kijken of ik iets passenders kan vinden! DAnk je! @Muis26 Bedankt !
Ik kende eigenlijk alleen de variant van 'you must love me' op deze melodie en die vind ik qua tekst niet zo goed passen, maar deze NLse tekst vind ik best kunnen. Ik vind het een mooi nummer, ook met jouw stem en pianospel. Knap hoor!
Allereerst gecondoleerd met je verlies. Ik heb het beluisterd op youtube maar kon het niet altijd even goed horen, vandaar dat ik ook niet echt mijn mening kan geven. Vind het wel heel dapper dat je zelf zou zingen, denk dat je opa dat heel mooi had gevonden.