Goede middag, samen met mijn vriend heb ik 1 dochter van 10 maand. Nu ben ik weer in blijde verwachting van onze 2de. Samen hebben we een subaru vivo. Een geweldige auto en ik wil hem echt niet kwijt. Er zit een kleine kofferbak in. Als over 8 maandjes de 2de word geboren zit de eerste wel in een buggy. Maar ik wil graag ook nog een kinderwagen er bij in. Wie weet een goede oplossing? mvg, Babysmurf
Is je vraag nou of het past of dat er iemand een gratis kinderwagen voor je heeft? Dan moet je je topic-titel aanpassen... Trouwens, tegen de tijd dat de jongste geboren wordt kan de oudste toch in een paraplubuggy, die kun je zo klein opklappen die past ook nog wel naast de achterbank op de grond. Dan kan de jongste in de kinderwagen waar de oudste nu nog inzit. Die buggies kun je makkelijk voor rond de 30 euro vinden.
ehhm ik snap het niet zo goed want.. 1. een baby heeft over het algemeen een kinderwagen bak nodig. 2. hoe wil je in je 1 tje 2 kinderwagen gaan duwen? lijkt me dus verstandiger om een duo wagen te gaan zoeken. 3. Tja ergens kunnen komen met de kids is ook wel erg makkelijk dus als het echt niet past, word het denk ik toch een andere auto. 4. kijk eens in het sub forum uitzet, denk dat je daar best een antwoord kan vinden De babyuitzet - Zwangerschapspagina 5. in het te koop gedeelte in het forum kan je kijken of er een kinderwagen naar jou zin te koop is.