Welke Buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by M0MMY1987, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Ik weet niet of dit onderwerp in deze rubriek hoort, maar anders zou ik et niet weten :(

Ik ben heel erg benieuwd welke Buggy jullie gebruiken en je ervaringen ermee..

Ik heb nu een Quinny buzz, mijn zoontje is bijna 1. Ideaal ding, maar ik ben hem nu togg wel een beetje zat, vind hem togg nogal wat "lomp" en wil dus overstappen naar een goede buggy. Het is belangrijk voor mij dat hij ook in ligstand kan, omdat mijn zoontje het heerlijk vind om in de wagen te slapen. Dus de Quinny zapp valt voor mij al af helaas.. Nu had ik de titanium baby breeze gezien op internet, alleen vraag ik mij af over het rug gedeelte goed recht op kan.. Ik heb namelijk voor mijn buzz de Quinny speedi gehad, end eze dus weg gedaan vanwege het rug gedeelte, omdat dit tamelijk naar achter hing.

Nou, ik hoor graag jullie ervaringen en eventuele aanraders.

Groetjes!

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben deze buggy: Topmark Buggy 4 Posities Zwart | Buggy's | Baby-Dump

nou hij ging echt overal mee naar toe, we hebben het laatse jaar meergebruikt als de wandelwagen, die is ook nu de deur uit....ook voor evt het vliegtuig is hij handeig mag mee tot de gate, dus eind van de maand gaat hij gewoon weer mee......

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Wij hebben de quinny senz nieuw in de doos staan!
    Mijn meisje is pas 3,5 week dus voorlopig nog even de kinderwagen, maar zodra ze 6 maanden is gaat die eruit! Ben dat logge ding zat!

De quinny senz kan helemaal plat, erg plat opvouwbaar, en een goede rugleuning!(niet met banden omhoog maar een goed kliksysteem!

Ik kan nog niet zeggen hoe hij bevalt, maar ik bene rnu al blij mee! Voor mijn zootnje hebben we de zapp, maar ind. erg makkelijk, maar heel vervelend dat die niet plat kan!

kus miek

4. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Alle wandelwagens mogen mee tot aan de gate hoor :), daar hoef je niet perse een buggy voor te hebben. Werk in de branche, vandaar ;)

5. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    De senz kan ook gecombineerd worden met de Maxi Cosi zag ik :)

Maar ik vind hem nog wel prijzig eigenlijk, maar misschien kan ik via Marktplaats nog een leuk prijsje krijgen voor mijn Buzz, want die is nog in goede staat & dan de rest bijleggen voor de senz. Ik zat al aan deze wagen te denken, alleen zit de prijs me een beetje tegen. De Titanium breeze of Quinny zapp zijn gewoon bijna de helft goedkoper. Ik vroeg me eigenlijk alleen af over de titanium baby, hoe het zit met de rugleuning, als deze gewoon goed recht op zit (niet zoals de Quinny speedie, dat ie wat naar achter hangt) dan is mijn keuze snel gemaakt.. Ik deed trouwens wel bij mijn Quinny speedie ter ondersteuning een riem aan het frame, of een touw, zodat het ruggedeelte togg wat rechter zat.

6. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik heb een Titanium Breeze en de rugleuning kan helemaal rechtop.
    M`n dochtertje zit hier goed rechtop en in ligstand vindt ze hem ook heerlijk.
    Aan de achterzijde zit een band waarmee je de hoogte van de rugleuning zelf kan verstellen.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben een MacLaren. Wat een genot. Ik heb achter veel buggy's gelopen, maar deze loopt echt wel enorm goed.

8. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Oh bedankt!
    Jah dat er zo een band om hem te verstellen zit wist ik al indd, maar dit was bij de Quinny Speedi ook het geval, maar die kon niet helemaal rechtop! Daar "hing" hij meer in zeg maar.. toen ben ik daarna voor de buzz gegaan..
    Alleen het probleem bij mij is, ik woon op de eerste verdieping zonder lift, dus je kan je wel nagaan dat ik na een jaar het togg wel erg zat ben om een kinderwagen op en neer te blijven sjouwen, een buggy is wat dat betreft togg wat praktischer & lichter.. (schuur heeft weinig zin, die staat helemaal vol + vind ik niet egt fris;))

9. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    ff gelijk testen of me banner te zien is

10. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    loop eens langs een babyzaak en ga gewoon eens kijken en proefrijden wie weet kom je op een heel andere uit

11. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Ja dat kan ook inderdaad, maar er is er neit egt 1 hier om de hoek (ik woon weer in zo een gehucht waar niks te beleven valt:p) Dus vandaar dat ik et vroeg hier op het forum

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik vond te titanium breeze helemaal niks. Hij kon niet goed rechtop en het kind hing er dan haast in. Ik heb hem snel de deur uit gewerkt :D
    Alle rugleuningen die met bandjes werken vind ik helemaal niks. Het zakt altijd iets is mijn ervaring. Mijn quinny wandelwagen had het ook en ook die heb ik snel de deur uit gedaan.

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de mac laren en ben er zeer tevreden over.
    Had hiervoor de mutsy spider maar dat vond ik niks.

14. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Dit had ik dus indd ook met mijn Quinny Speedi hiervoor.. Ik had dit verholpen met een touw of riem achter de zitting te spannen aan het frame, hierdoor kon hij wel helemaal rechtop.. Toen voor de Buzz gegaan, want vond de Speedi togg wat te lomp. Nu ben ik mijn Buzz ook beu :p Ik ga denk ik binnenkort maar eventjes naar een winkel & dan het 1 en ander uittesten. Ik vind de 3 wielers gewoon supergaaf & het oogt mooier vind ik. (A)

15. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    de titanium liep heerlijk, als mn dochter rechtop zat! Als je de banden heel strak aantrekt kan ie redelijk rechtop maar niet helemaal top naar mn zin.

Het grootste nadeel van de breeze vond ik dat hij naar beneden zakt. Hij hij namelijk geen stang of iets in het midden, dus als mijn dochter lag zakte het hele ding naar beneden waardoor het echt onmogelijk duwen was. Ik ben 1.72 maar dan was ie echt veel te laag.
    Ik moet er wel bijzeggen dat mijn dochter altijd met lengte en gewicht boven aan de curve zat. Maar ook de breeze gaat net zoals de meeste buggys tot 15 kilo maar denk dat ie dan helemaal over de grond schraapt

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wij hebben wel een zapp, ideaal ding hoor!
    Maar idd niet plat. Kan wel een MC op!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hier ben ik al aan mijn tweede Maclaren bezig. Wat een ideaal ding. De andere was enorm intensief gebruikt door 2 kinderen en reed nog steeds als een zonnetje, maar wilde graag een nieuw kleurtje :) Hij rijdt echt heel erg lekker en is niet kapot te krijgen.

Liefs Elea

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja heb dat idd meer gehoord ,zo'n band erachter. Eigenlijk is het te zot voor woorden,quinny moet ze gewoon wat deugdelijker maken :D

Share This Page