prijs/kwaliteit babyfoon + camera

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maytje, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Wie kan mij vertellen welke babyfoon met camera een goedkope prijs heeft maar nog wel een redelijke kwaliteit?

Ik verwacht geen fullHD beeld :) maar wel dat ik straks ons kindje goed kan zien liggen in t bedje.

Ik ben me een beetje aan het orienteren op diverse merken maar ik ben beneiuwd welke jullie goed vinden die niet te duur is!

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb er een gekocht bij kruitvat voor 75 euro en ik vind de kwaliteit niet slecht;)

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft kruidvatv dat altijd? Of soms? Ik zie ze nu niet op de site namelijk. Maar tis wel een goede om in de gaten te houden idd!

4. detulp050

detulp050 Lid

13 aug 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reacfie! Mooie prijs die van trekpleister, helaas vind ik het bereik wat weinig

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik eb de phillips avent, heel tevreden over!

7. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Wij hebben de alecto dvm-70.
    Fijne babyfoot, mooi formaat beeld, prima camera, Terugspreekfunctie( wilde ik perse) muziekjes enz.

Gekocht bij prenatal met stickerkorting. Nergens goedkoper te krijgen.

Ik heb behoorlijk rond gekeken naar recensies. En deze heeft Veel goede berichten.

Ik gebruik hem vooral om te zien of mijn kereltjes in bed blijven en niet bij elkaar kruipen om te gaan keten. Dus het ging mij om de afstand. En die is echt nog steeds prima vanaf een paar meter.

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx weer!

Die alecto stond bij mij ook bovenaan, en idd ik kon hem zelf ook neit goedkoper vinden dan toen met die stickerkorting. maar ja toen neit gedaan dus echt zo stom

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Wij hebben de Luvion Platinum 2 en zijn hier heel tevreden over.
    Geen last van storingen door gebruik van wifi enz. Veel mogelijkheden en mogelijkheid om in de toekomst een extra camera aan te sluiten. Wel wat duurder.

Deel Deze Pagina