Hi, Ik ben nu 21 weken zwanger en vorige week zondag voelde ik haar heel duidelijk! Schrok soms zelfs van de schoppen, maandag en dinsdag ook heerlijk druk. Woensdag veel minder en het is in de loop van de week gestopt. Vandaag voelt het zelfs wat 'leeg' zo stil. Je zou me zo kunnen vertellen dat ik helemaal niet eens zwanger ben... Iemand hier ook ervaring mee?
Heb dat rond de 19 weken gehad.... hij haalde het de dagen daarna dubbel en dwars in. Mijn theorie is dat er dan een groeispurt aan komt want mijn buik is daarna ook flinker. Dit had ik bij beide zwangerschappen trouwens. Maaaaaar bij ongerustheid altijd bellen!!!
Thanks hopelijk is het zoiets, ja had vrijdag al gebeld en toen kwamen ze hartje luisteren. Zal ze vandaag met rust laten(denk ik), maar vrijdag was t in vergelijking met vandaag nog niet zo stil. Nu is er echt complete stilte, geen eens een plopje
Als je haar eerst duidelijk en regelmatig voelde en nu helemaal niet meer zou ik bellen hoor! Als je een beetje “port” je en je buik “heen en weer” beweegt dan? Krijg je dan geen reactie?
Nee geen reacties als ik dat doe. Heb net toch maar gebeld, loop in het ziekenhuis en bij de vk hier in de buurt. Nu ziekenhuis gebeld en ze zegt 'je hoeft nog niet elke dag wat te voelen, maar als je langs wil komen kijken we graag even'. Dus ik zei ja graag! T is ook echt aflopend vanaf woensdag en nu nog steeds niks, ook niet met porren idd..
Groot gelijk dat je dan gebeld hebt hoor! Als jij je niet fijn voelt en je voelde haar elke dag moeten ze je niet afwimpelen met “je hoeft nog niet elke dag wat te voelen” als je ongerust maakt moet je gewoon bellen en kun gewoon langskomen! daar zijn ze voor. Dus ze komen straks even? Hopelijk alles ok!
We gaan nu richting ziekenhuis rijden, ze hadden alle tijd dus konden die kant gelukkig meteen op komen
misschien is ze gedraaid en ligt ze met haar rug tegen jouw buik. dan voel je ook veel minder. heb ik ook een paar keer gehad. ze hebben nu nog zoveel ruimte. je kunt even 2 uur op je zijn gaan liggen. kijken of je dan wat voelt. voel je dan nog niks zou ik ff bellen. ik ben 2 x voor een minder leven consult naar het zkh geweest en toen was ze op de echo veel aan het bewegen terwijl ik zelf niks voelde.
Ik denk (hoop) ook dat jullie kindje gedraaid is in je buik en je daarom niks voelt. Succes! Fijn dat je meteen kon komen.
@Mommy11 en @Lisa2 ze was gedraaid en ligt nu met haar rug naar mijn buik. Enorm opgelucht nu en blij dat ik ben gegaan
Aaah gelukkig!! Denk je die eerste 12 weken voorbij te zijn en dan is het alsnog volle bak onzekerheid hè
Gelukkig was alles goed Vanaf 28 weken 'moet' je ze pas elke dag voelen. Tot die tijd hoeft dat nog niet omdat ze nog zoveel ruimte hebben. Ik had het bij de 1e ook regelmatig op die termijn dat ik hem dan even 1 of meerdere dagen niet voelde. Later in dr zwangerschap was het elke dag een feestje in mn buik Maar goed dat je gewoon gebeld en geweest bent, ongerustheid is nooit goed en ook niet fijn ♡
Ja dat lijkt inderdaad niet op te houden, hopelijk wel zodra ik haar elke dag ga voelen (of dan is er wel iets anders waar ik me druk om maak haha)