abonnement tijdschrift

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik ben van plan om een abonnement te nemen op bijv. Ouder van Nu of Kinderen ofzo.
    Maar welk tijdschrift vinden jullie de leukste/beste? Mijn zoontje is nu 8 maanden.
    Verder meende ik es gehoord te hebben dat Kinderen vooral voor de leeftijd 1-3 jaar was? Of vergis ik mij hier in?

Groetjes,
    Hanna

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ouders van nu en kinderen hebben dezelfde doelgroep nml vanaf de zwangerschap tot een jaar of 2. Daarna volgt groter groeien. Ik heb nu net ouders van nu opgezegd, dochter wordt in december 2 en ik was het zat. Het leukst is om zo`n blad een jaar te nemen en dan te wisselen (dan heb je 2x een welkomscadeau ;). Ik wacht nu op iets leuks bij groter groeien en dan ga ik over.

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja, ik zag dat ze nu bij Ouders van Nu een flinke korting hadden. 7 Nummers voor 19,95, geloof ik.

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik ben lid van de ouders van nu en ik moet zeggen dat ik altijd weer blij ben als het blad in de bus ligt. Veel tips en goede onderwerpen, leuke kortingen op dingen. Hij bevalt mij prima. Heb geen ervaring met andere bladen. Ja, alleen de wij jonge ouders, maar die krijgt iedereen toch die de babydoos aan heeft gevraagd?

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wij jonge ouders, ouders van nu, viva mama....vindt ze (nog) allemaal leuk, maar als je een jaar verder bent heb je alle onderwerpen wel gehad en begint de herhaling. Merk ik nu ook al onderling, allebei het onderwerp 'blije doos'...hahaha...:D

6. Tink

Tink Niet meer actief

Wij Jonge Ouders vond ik een verschrikkelijk blad, zo betuttelend.

Kinderen is iets beter, Ouders van Nu klinkt nog iets minder rozewolkerig en tuttig. Die zou ik dus eerder kiezen.

J/M is ook leuk, maar dat is niet echt over babies.

Je kunt ook in de bieb een paar oudere nummers lenen en dan eens kijken wat het beste bevalt.

7. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ik ben zelf lid van kinderen, vind dit een heel leuk tijdschrift. Staat voldoende in over baby's dus is nu ook leuk voor jou. Ik heb met mijn verjaardag een abb. gekregen op 'mama' en glosytijdschrift wat op kinderen en mama is gericht..erg leuk!

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik ben lid van zowel Kinderen als Ouders van Nu en vind ze allebei even leuk. Volgens m'n moeder is het een fase die vanzelf weer overgaat, haha! (Ze was er vroeger ook lid van totdat wij een leeftijd bereikten dat het niet meer interessant voor haar was)

9. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    ik ben ook lid van kinderen en ik heb hem net opgezegd want het jaar is voorbij ik koop altijd de ouders van nu
    nu wil ik daar lid van worden (en heb ik gelijk weer een welkomstkadoo!) en hierna wil ik lid worden van groter groeien
    de wij heb ik verlengd voor een half jaar maar ik merk wel dat het minder interresant word want de wij gaat heel veel over zwanger zijn en de bevalling enzo en dat heb ik nu na een jaar verder te zijn toch wel gehad

10. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    ik ben ook lid van zowel kinderen als ouders van nu. Ik vindt ze beide erg leuk maar sommige onderwerpen komen wel overeen. kinderen gaat bijna alleen over kinderen en ouders van nu heeft ook collums als een mama make over en een kijkje in iemands huis ofzo.

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Ik heb nu een proefabbonnement op kinderen en ik vind het wel een leuk blaadje. Ouders van nu of viva mama koop ik af en toe in de winkel (nu nog tijd voor in mijn verlof).
    Denk dat ik kinderen straks wel zo een op aboneer, dus het proef verleng.

Deel Deze Pagina