Ik ben inmiddels de 37 weken gepasseerd en toevallig vanmiddag in het ziekenhuis geweest omdat ik weinig leven voelde. Gelukkig begon ze in het ziekenhuis wat actiever te worden waardoor alles goed was en we weer naar huis mochten. Nu heb ik wel ineens echt extreem veel afscheiding en echt zoveel dat ik een schone broek aan moest trekken ook en ongi krampjes. Ik herken dit niet van mijn dochtertje maar zou het een beginnetje kunnen zijn of hebben jullie hier aan het eind van de zwangerschap allemaal last van gehad??
Misschien dat die vele afscheiding je slijmprop is geweest? Maar helaas zegt dit niks over wanneer de bevalling begint...
Dank je wel voor je reactie. We zijn nu de nacht verder en ik denk dat het vruchtwater is.. Vk komt straks langs om te kijken!
Dit weekend zal het gaan gebeuren!! Vk is geweest en het is inderdaad vruchtwater, vanmiddag aan het ctg en een echo om te kijken of alles goed is. Nog geen weeen nu... Als dat voor morgenochtend niet verandert wordt ik morgen ingeleid!! Spannend!!