De laatste tijd wil onze dochter (13 mnd) smorgens nauwelijks brood eten (alleen het beleg eraf sabbelen en brood weer uitspugen..). 's Avonds voordat ze naar bed gaat krijgt ze nog een fles 120/150 ml) die we nu wel aan het afbouwen zijn. Hopelijk heeft ze dan smorgens meer trek. Wat geven jullie smorgens ipv brood?
Hee wat grappig! Zit daar ook granen in ofzo? En waar koop je dat, volgens mij heb ik dat nog nooit gezien Ben erg benieuwd!
Hier gewoon pap ivm met geen/slecht brood eten... Die rondjes lijken me minder voedzaam. En joghurt met granen erdoor kan natuurlijk ook....
Hmm nog nooit gezien!! ik ga eens goed neuzen, een keer wat afwisseling lijkt me geen kwaad doen nl...
Thirza at altijd pap, brood ging pas laat goed bij haar. Nu eet ze ipv brood nog wel eens pap, of volkoren beschuit.
Mijn zoontje eet 's morgens pap. Die banaantwinklers heb ik hier ook liggen, die krijgt hij vaker tussendoor in een bakje als snoepjes, vindt ie heerlijk
Mijn zoontje krijgt een bord of fles Brinta. Vind hij heerlijk. Af en toe krijgt hij een krentebol uit het vuistje die peuzelt hij wel altijd op maar brood nee!
Naar mijn idee zijn het een soort geperste brinta rondjes en zeker te weten voedzaam anders hoor ik mijn dochter wel om eten vragen na een uurtje
Rijstwafel met een beetje appelstroop en een fles melk En meestal snoept hij ook nog van mijn tomaat / kaas /komkommer mee Brood wordt hier ook afgelikt