ja dames jullie horen er wel over en hebben het ongetwijfeld zelf meegemaakt: zwangerschapsdementie!! Ik ben gisteren nog maar eens serieus met de neus op de feiten gedrukt: Ik ging lekkkere croque monsieurs maken en had de broodjes met boter ingesmeerd, de kaas en hesp erop gelegd en alles op een bord gezet nu heb ik daar zeker een half uur met men handen staan voelen of dat croque monsieur-machine eindelijk eens warm ging worden!! Ik werd er helemaal gek van dus begon ik wat te vloeken . Komt de vriend 'to the rescue' en merkt hij op dat ik dat machine niet eens in het stopcontact had gestoken!!! Na dat machine ingestoken te hebben was het ijzer dan ook op 5 minuutjes gloeiend heet en konden we eindelijk beginnen met eten ps: Zo heb ik ook eens mijn autosleutels in de koelkast gelegd en het botervlootje in mijn handtas gestoken :s jongens toch !!! HEBBEN JULLIE OOK ZO'N GEKKE DINGEN MEEGEMAAKT???
Haha geweldig dit! Gekke dingen heb ik nog niet meegemaakt, maar er kunnen wel dingen langs me heen gaan en ik vergeet regelmatig dingen. Zeg niet tegen mij wil je dit ook even meenemen? Of zou jij dat willen regelen morgen? Hele grote kans dat ik het niet doe. Normaal vergat ik nooit wat.
hahahaha!! Ja hier ook zo! Mijn vriend is hier degene die wel geregeld eens iets vergeet en dan ik maar altijd kwaad op hem dat hij er eens wat meer op moet gaan letten! Hahaha en nu ben ik 'de ramp' van het gezin hihihi
Ik ging tijdens mijn zwangerschap stofzuigen zonder deze in het stopcontact te doen, ik snapte er helemaal niks van waarom die het nou niet deed! En vaak dingen op de foute plek zoeken. (cola in de vriezer, theedoeken in de koelkast) En helaas gaat het niet over, bij mij lijkt het alleen maar erger... We hebben hier 3 katten en een hond, en daar klets ik ook gewoon tegen hoor. Laatst had ik mijn zoontje op schoot en zeg tegen hem: Zo, nu gaat vrouwtje je even terug in de box leggen...
Heel herkenbaar ja. ik ben nu steeds in de war met de zwembaden ( me dochter doet aan waterpolo en wedstrijdzwemmen ) en dan voor we weg gaan vraagt me man waar moeten we heen ? ik zeg dan ja we moeten naar....... echt heilig van overtuigt. en dan zitten we in de auto en zeg ik zal ik nog ff email kijken en dan kom ik er dus achter dat we naar een heel ander zwembad moeten hihihih. of m'n man vraagt wil jij dat en dat morgen even regelen , ja hoor doe ik. volgende dag bel ik me man weer op emmmm ik weet ik dat ik iets moet doen maar weet niet meer wat hahah
Ehhhm, de babykamer is donderdag afgeleverd. De hele dag gewacht om pas op het moment dat de mensen er zijn te bedenken dat ik helemaal geen geld thuis had. Gelukkig kon ik pinnen. Gister vroeg vriend of ik hem kon helpen herinneren iets te doen. Ik zei nog; dat vraag je nu aan mij? Yep , net vroeg ik; ik moest je gister iets helpen te herinneren, wat was dat ook alweer Ben een afspraak met de vk vergeten. In mijn geval ook wel een heel goed teken. Vergat aan vriendin te vragen hoe haar sollicitatie is gegaan. Vergat woensdag dat ik boodschappen moest doen. Ben mijn sleutels constant kwijt. Althans ik doe ze in mijn tas om dan niet meer te weten of ik ze er nu wel of niet in gedaan. Heb en dan weer kijken en eerst niet kunnen vinden. En het idee dat dit nog heel lang gaat duren, aaargh.
Ik heb laatst een taart dummie gemaakt (piepschuim) en in de koelkast gezet... En wat wel erg was: het gas op zn laagste pitje aan laten staan.. Gelukkig zag mn vriend het op tijd!
Hier ook het gas open laten staan... En vergeet echt veeeel! En ook idd van die malle dingen als de waterkoker aanzetten en na een tijdje wachten op het geluid me afvragen of het altijd zo lang duurt...dan het apparaat oppakken en bekijken of het stuk is...om er vervolgens achter te komen dat de stekker er gewoon niet in zit. Of het water voor de rijst opzetten en maar afvragen waarom het dit keer zo lang duurt. Net alsof ie niets doet! Zo gek! Ehm, het gas vergeten aan te zetten... Een tijdje geleden was er ook zo'n soort topic geopend en wat me daarvan bijgebleven is, is diegene die een wasrek kocht van 9 meter en echt boos was omdat dat ding lang geen 9 meter was! (9 meter waslijn in totaal natuurlijk, niet 9 meter lang hihi) xxx
Oh ja! Gisteren nog. Ik had maar drie dingen van de C1000 nodig. Ik had het zoor de zekerheid maar opgeschreven. Vond mezelf echt belachelijk dat dat moest, drie dingen. Poeh, dat kan ik echt wel onthouden hoor. Maar goed je weet maar nooit. Dus ik naar de C1000 en ja hoor, het briefje vergeten! En ik kon maar één ding bedenken van de drie die op het briefje stond.... En inderdaad moet je mij ook niets op het laatste moment vragen; dus als ik de deur uitloop niet aan mij vragen of ik ook de brief wil posten. Die brief netjes in m'n tas gestopt. Dat was maandag, heb het gisteren maar op de bus gedaan.... xxxx
Hallo ladies, Ook ik ben van de vreemde dingen... Gister boodschappen bij de AH. Daar heb je zo'n zelfscanner. Nadat ik wat boodschappen keurig had ingescand... legde ik de boodschappen ook weer keurig terug in het schap en reed vervolgens verder met mijn kar. Haha ik kwam er pas achter toen ik iemand vreemd naar mij zag kijken
Ik kreeg een 9 maanden dagboek. En begon bij de verkeerde week te schrijven. Was 7 weken en 4 dagen dus schreef bij week 7 ipv 8.
oooh ja met het gasvuur heb ik ook al vaak stommiteiten begaan...Dan zet ik het pot op het vuur en dan zet ik de verkeerde pit op... hebben zo een kookplaat waar geen stukken rood worden ofzo dus ik zag het gewoon niet!!! tot ik ineens na een half uur nog geen kokend water voor de spaghetti had en ik voelde in de buurt toch iets heel heet :s hhahahha
leuk begint hier gelukkig minder te worden maar ik ken ook het eten dat niet gaar/warm word, dingen vergeet of op verkeerde plekken leg....en het ergste: WOORDEN vergeten...blablabla...euh ja euh hoe noem je dat ook al weer En moest x aan de telefoon (post)adres doorgeven en ik wist het gewoon niet meer!
2 blikjes hondenvoer kopen en in mijn handtas doen omdat het niet meer bij de rest van de boodschappen paste.. uur later in de stad lopen en denken : wat is die tas toch zwaar.. zitten de blikjes er nog in!!! Naar de stad gaan om stof te zoeken voor het trouwpak van mijn aanstaande en dan mijn lapje stof van mijn jurk vergeten
hahahahah!!! ben zoooo blij om te horen dat er nog ergere dingen zijn dan de dingen wat ik gedaan heb Goed bezig Lady's hahahahaaha
Gister de hele dag opzoek naar de muis terwijl ik toen ik hem kwijtraakte ik zeker wist dat ik hem net nog in mijn handen had. Hele huis overhoop niet te vinden. Savonds gevonden in de groentenla in de koelkast pfff Paar dagen geleden rijst opgezet om te koken de rest moest korter dus dacht doe ik later pas. Na een best lange tijd dacht ik wat ruik ik nou ja hoor rijst zwart en drooggekookt dus was gewoon vergeten om het eten te maken haha
Spaghetti willen eten en je komt er achter dat de spaghetti op is Geen probleem even snel naar de supermarkt om te halen. Loop daar in de winkel en zie dat het gehakt in de aanbieding is, dacht neem ik dat ook maar gelijk mee hoef ik dat niet te ontdooien. Stap even later met mijn gehakt in de auto, start de auto en denk ineens, ik ging tot spaghetti halen Toch maar even terug de winkel in gegaan. De vaatwasser uit willen pakken, de keuken in lopen. Om vervolgens 3 minuten in de koelkast te staren en te denken wat wilde ik ook al weer doen
Ik ging gordijnen bestellen voor de babykamer. Sta ik in de winkel en geef de breedtematen door, vraagt die verkoper: hoe hoog moeten de gordijnen worden? Uuhm, helemaal vergeten de hoogte op te meten