Darmen in de kronkels

Discussion in 'Eerste symptomen' started by LieveMamaTrix, May 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

Nov 21, 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hier sinds deze week ook last van obstipatie. Vorige week was het nog diarree... Gisteren eindelijk na 4 dagen opgezette darmen en krampen naar de wc kunnen gaan. Keihard natuurlijk en moest ook tot bloedend toe persen. Was geen pretje maar ik dacht: "dit is nog niks vergeleken met een baby uitpersen" :p

2. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nee maar pas op dat je hier geen aambeien van krijgt.

3. lucky2012

lucky2012 Lid

May 5, 2012
    28
    0
    0
    Hier ook vanacht wakker gelegen van enorme darmkrampen... vanochtend op de wc bijna flauwgevallen. wat een pijn zeg! normaal al wel veel darmprobleempjes maar dit nog niet eerder. En dan in je achterhoofd als alles maar goed blijft gaan met mn kleinte... pffjuuu blij dat het nu over is. En een geruststelling dat het inderdaad alleen mijn darmen maar waren ;))

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Hi Lievemamatrix:

Ik ben ook bekend met obstipatie en ook met diarree. Heb het meestal afwisselend per periode van een aantal jaar. Het is beide erg vervelend, bah, dus ik snap dat je niet blij bent.
    Wat bij mij de ontlasting hard maakt is zuivel. De laatste tijd 'zondig' ik vaak en dat merk ik echt wel.. Ik neem nooit een glas melk, dan weet ik zeker dat ik verstopt ga zitten. Neem wel af en toe yoghurt of kwark, maar beter kan ik het niet doen. Ik weet niet of jij veel zuivel neemt, maar misschien kan je eens proberen te minderen.. Misschien helpt het wel.. Ter aanvulling kan je eventueel kalktabletten nemen.

Ik hoop dat het al wat beter gaat!

5. biby

biby Actief lid

Apr 12, 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi amona,

Waar heb jij die milchzucker gekocht als ik vragen mag?
    En mag je dat gewoon tijdens je zwangerschap gebruiken?
    Ik kan namelijk al 2 dagen niet naar het toilet en begin die krampen nu wel zat te worden haha
    Het lijkt mij een Duits product of heb ik dat verkeerd?

Liefs Bianca

6. tulip

tulip Niet meer actief

vreselijk he, ik heb het hier ook. Ik weet gelukkig uit een eerdere zwangerschap dat het geen kwaad voor je kindje kan, maar bij mij schieten de tranen ook in mn ogen af en toe, ik wordt er soms ook helemaal dizzy van.

Enne dames met een 1e kindje: dit is nog niks vergeleken bij de bevalling gna gna gna;):p

Share This Page