Was dit ochtendmisselijkheid?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by anna123, Dec 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Meiden,

heb misschien een beetje een domme vraag....;)
    Vanmorgen toen ik wakker werd had ik zo'n heel naar gevoel op mn maag...alsof ik vreselijke honger had en dat had ik niet...elke keer als ik me omdraaide voelde dat heel naar en voelde ik iets in mn keel...beetje moeilijk uitleggen hoor! Moest niet daadwerkelijk spugen maar voelde beetje wagenziek ...
    Is dit dan ochtendmisselijkheid? Of het begin ervan?

x

2. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey,
    Ik had ook een flauw gevoel toen ik net zwanger was. Als of je maag leeg is en om eten vraagt. Ook licht in mijn hoofd.
    Sterkte.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ja inderdaad net of je maag helemaal leeg is en je vreselijke honger hebt...nu ontbijd ik al heel mn leven niet dus dat was echt raar!

O en voor de duidelijkeid...ik ben wel zwanger maar durf mn banner nog niet te veranderen...soort bijgeloof ... morgen echo!

x

4. Trees

Trees Niet meer actief

Klinkt als beginnende zwangerschapsmisselijkheid. Misschien wel een tip om te gaan ontbijten. Ook al staat eten juist onzettend tegen als je misselijk bent, je hebt er minder last van als je iets in je maag hebt.

Succes met de echo morgen!

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ja zal voor de zekerheid een pak kaakjes of crackers op mijn nachtkastje leggen..maar misschien was het wel iets eenmaligs? Ik merk het wel! eerst morgen maar horen wat de gyn te zeggen heeft en wat hij ziet!

x

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    precies wat ik regelmatig heb in de ochtend! maar vandaag ben ik hele dag wat 'wagenziek'...eten helpt en vooral een beschuitje (bv met appelstroop voor je ijzergehalte!) en wat vruchtensap of thee...

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dat is absoluut ochtendmisselijkheid. Ik heb het ook en herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap. Werd er vannacht wakker van, kotsmisselijk met zo'n lege maag gevoel. Blegh.

Share This Page