Zenuwen eerste echo !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door firefly, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Denk dat iedereen dit wel heeft/had voor de eerste echo..
    Wij hebben een vroege echo in het ziekenhuis ivm de MMM. Erg spannend dus.
    Wat ik graag wilde weten is, hoelang duurde het voordat de echoscopiste ''iets'' vind op de echo? En als het hartje klopt, zie je dit dan duidelijk?
    Het is nog 2 nachtjes slapen, maar jee wat ben ik nerveus zeg..
    Mijn gevoel is goed, hadden jullie dit ook? ;):)

2. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    Toen ik 7.4 week zwanger was heb ik een echo gehad.was een inwendige echo en ze had vrij snel het in beeld ( na een beetje bewegen om te kijken waar het zit ). zag ook echt duidelijk het hartje kloppen soort knipper lichtje vond ik het.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb gisteren een echo gehad en volgens de meting was ik toen 7w1d zwanger. We zagen ook het hartje mooi kloppen.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe ons beebje eruit ziet.
    Na die vele echo's in het zkh waar alleen maar eitjes op te zien waren, en ik alleen maar kon dromen dat er een beebje tevoorschijn zou komen, word nu werkelijkheid.
    Zo gaaf..

@ Ster, en klopte het met je eigen berekeningen?

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Omdat ik niet wist hoe ver ik zou zijn kregen wij een vroege echo. Bleek 6 + 0 te zijn. Op de uitwendige echo konden wij het hartje zelf al zien!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    bij onze inwendige echo van 7 wk zag je vrijwel meteen een ovaaltje met een knipperlichtje erin. het ligt er uiteraard wel aan waar het vruchtje zich bevindt of ze het heel snel weten te vinden. ik zie aan je banner dat je nog geen 7 wk bent en het is mogelijk dat je dan nog geen hartje ziet. dat is ook de reden dat wij met 7 wk een echo kregen, eerder wilden ze niet doen om ons niet onnodig ongerust te maken.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw Firefly, wat spannend he! Wij ook vanmiddag onze eerste echo... Wij hebben 2 emmy's teruggeplaatst gehad, dus de spanning is of er een hartje klopt en dan of er 1 of 2 zijn... Ben er misselijk van! (of is dit weer een extra kwaaltje, hihi)

Succes, hoe laat mag jij?

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hai Sjak !

Hoe is jou echo gegaan ! Hier alles goed, het hartje klopt mooi. En ben 1 dag verder dan ik dacht.. SUPER !
    Ben nu al helemaal in love !

Bekijk bijlage 192681

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha! Super gaaf he!? Gefeliciteerd!!
    Hier ook alles goed. Eén mooi kloppend hartje! Denk dat ik gewoon op schema zit, daar hebben ze niets over gezegd... Kindje is nu 5.7 mm.
    Zo gaaf om dat te zien, wij zaten echt te stuiteren in de wachtkamer!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een heerlijk nieuws dames!!

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Sjak, meis gefeliciteerd hoor !! Super he.. Nu lekker slapen en genieten van je kindje. Ga ik ook doen ;)

Deel Deze Pagina