help? speenprobleem dus slaapprobleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door knorretje21, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,
    hebben jullie misschien tips voor ons
    onze kleine meid heeft vanaf onegeveer 1 maand oud een speen
    zolang mogelijk geprobeert om niet te geven maar aangezien behoorlijke zuigbehoeft had en alleen maar ging slapen met een vinger van 1 van ons doordat ze kon sabellen hebben we haar een speel gegeven die ze altijd in heeft als ze gaat slapen....
    overdag met spelen enz heeft ze dr speen niet alleen als ze gaat slapen ander slaapt ze niet...

nu ons probleem slane overdag gaat perfect maar dan komt de avond we leggen haar er eerst in slaapt ze lekker totdat her nacht is dan is ze haar speen kwijt en gaat ze huilen dan willen we haar speen geven maar nee ze spuugt hem uti of pak hem in haar handen en gooit hem keihard en boos weg.... ze wil dan alleen nog maar kroelen bij ons in bed en dan slaapt ze wel maar zodra ze slaapt en willen haar terug leggen word ze boos en gooit ze haar speen er weer uit...

nu ook al geprobeert door haar te laten huilen maar ja na een kwartier hard gillen sorry kan ik er niet meer tegen ze wil het nei zonder speen... hebben haar speen dan naast haar liggen zodat ze hem zelf eventueel kan pakken maar doet ze ook niet...

dus ons probleem hoe pakken we dat aan word het namelijk we al zat dat ze constant bij ons in bed wil liggen....

iemand ook zoeits meegemaakt? of iemand tips? hoop van wel is van harte welkom :D ze is trouwens nu ruim 11 maanden..

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    niemand? jammer :) dan maar afwachten hopen dat het een sprongetje is of iets;) of gelijk de speen afleer :)

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn heeft geen speen maar vorige maand toen hij ongeveer 11 maanden was heeft hij ook een periode (3weken) gehad dat hij alleen maar bij ons in bed wou en zodra hij zijn eigen bed zag begon hij te krijsen en zijn knuffeltjes gooide hij weg.
    Wij hebben toen aan het cb gevraagd wat we het beste konde doen en die zeiden laten huilen, de eerste avond dat we dat deden heeft hij echt een uur liggen krijsen, ik moest dan elke 10 min naar hem toe en vertellen dat hij moest gaan slapen en daarna weer weggaan. Het was heel erg moeilijk voor me om het vol te houden maar het is me gelukt en de avond daarna was het meteen goed en sindsdien slaapt hij weer als een roosje :d
    Ik zou het als ik jou was ook eens proberen, hoe moeilijk het ook voor je is.
    Misschien is het een goed idee om het meteen zonder speen te proberen dan heb je dat gelijk maar gehad.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    volgens mij is het uitproberen. wij proberen het ook te negeren, ik ga wel kijken, maar laat hem in bedje liggen. geef een slokje water, zing een liedje, wrijf over zijn buikje, en na 10 minuten ga ik weer (als ie dan wel stil is). als ie dan na 10/15 minuten nog brult ga ik weer kijken, dan pak ik m wel op en kijk dan of er wat anders is, vieze luier, last van tandjes... in geval van tandjes wil hij niet drinken maar probeert ie op mijn vingers te bijten. in dat geval staan de druppels klaar, en meestal slaapt ie dan zo weer verder.

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    nee dat probleem ken ik niet dus kan ik je daar niet mee helpen.

Maar mijn zoon is nu 16 maanden en is zijn spenen dus aan het kapot aant bijten! Nou heb je van die specialen maar dan nog doet die het!

En nu weet ik dus niet wat ik moet doen want hij is erg gek van de speen in de nacht! Alleen ben ik steeds zo bang dat het kapotte gedeelte in zijn keel schiet :(

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    laten huilen heb ik ook geprobeert al.....
    nou meot ik eerlijk zeggen vannacht is het goed gegaan heb ze een half uurtje dan laten huilen... want daarna raakde ze over de rooie en kon iik het net meer aan...

maar hopend at het vannacht weer gaat als vannacht zo niet ga ik dingen proberen zoals net is gemeld hier.... allemaal super bedankt in ieder geval :)

Deel Deze Pagina