Ik ben bezorgd..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door geraldine1986, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en heel veel last van harde buiken..
    Nu had ik vannacht en de nacht ervoor constante harde buik en pijn ik weet niet hoe ik dan moet gaan liggen.. Maar altijd s'nachts! overdag heb ik wel is een harde buik maar dat gaat niet samen met veel pijn..
    Ik wil niet over komen als een zeurdert en durf niet goed de vk te bellen.. Kunnen jullie me vertellen wat dit is of ben ik gewoon over bezorgt?

Groetjes, Geraldine

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Geraldine,

tussen de 28 en 32 weken heeft een kindje een groeispurt. Je baarmoeder daardoor ook en dat veroorzaakt dan vaak veel harde buiken. Dus dat is op zich helemaal niet vreemd. Juist goed eigenlijk ;) En de reden waarom het 's nachts zo vervelend opkomt is omdat jij dan rustig bent, je adrenaline niveau laag is en dan kan de baarmoeder naar hartelust samentrekken. Dus ook al niet vreemd. Ga voor het slapen gaan anders eens onder een lekker warme douche of in een warm bad, dan ontspannen je spieren en dus hopelijk ook je baarmoeder en neem evt een warme kruik mee naar bed.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina