We zijn niet bezig met zwanger worden, ben aan de pil, ben ongesteld geweest afgelopen maand (al was het veel minder dan normaal). En toch houdt mijn lijf me al weken voor de gek. Meerdere keren per dag "plopt" het in mijn buik. Grrrr. Ik weet dat het waarschijnlijk mijn darmen zijn. Maar het duurt nu al weken. En dan doen mijn borsten ook af en toe pijn, maar nu valt natuurlijk alles me meteen op..... Wie heeft dit ook wel eens gehad, en bleek het inderdaad de darmen te zijn? Sta echt op het punt een test te gaan kopen, maar ja, een kind voel je ook weer niet bewegen als je nog niet zo lang zwanger bent he.....bij mijn zwangerschappen was ik met 7 weken al ziek door de HG, en nu sport ik gewoon etc. Dus zwanger zijn kan ik eigenlijk wel uitsluiten. Grrrrrr. Stom lichaam
Gewoon testen. Want nu zit je je af te vragen (en wellicht te hopen) dat je misschien toch zwanger bent. Als het negatief is, zijn het dus inderdaad je darmen. En als je de pil slikt, kun je af en toe lichtere bloedingen hebben. Je hebt immers nepbloedingen en geen echte menstruaties! De hevigheid van die pilbloedingen kunnen per stopweek verschillen. Bij een prikkelbare darm heb je ook last van kloppende darmen trouwens.
Ik heb ook weleens het gevoel gehad alsof ik schopjes voelde in mn buik, maar dat was echt niet van een baby. Het leek er gewoon op.
Nee ik zit niet te hopen En het zullen de darmen wel zijn hoor. Maar het lijkt zo op schopjes, daar kan ik echt over verbazen. En heb het nog nooit meegemaakt.
Ik had dat een paar weken terug ook! Ook die plopjes ik dacht ook; t zal toch niet.... heeft best een tijdje geduurd en nu is het weer helemaal weg. Ik had trouwens wel een test gedaan die ik nog had liggen. Ik heb nog geen cyclus gehad na mijn zwangerschap dus had gekund! Ik slik geen pil, als je wel de pil slikt lijkt de kans mij verwaarloosbaar!
Ik heb het heel vaak gehad na mijn zwangerschap. Heb wel een keer of 8 gedacht dat ik zwanger was. die plopjes voelden aan als een 17 weken zwangerschapsduur en dat was dus onmogelijk want ik neem de pil en als het was kon het maar 2 of 3 weken zijn
zelfs mijn man heeft weleens een 'schop' van mijn darmen gevoeld met zijn hand op mijn buik.. zo heftig ging het dan tekeer in m'n buik. Toen zei ik nog: Als je niet beter wist zou je er van overtuigd zijn dat het 'de baby' was. Dus ja, darmen kunnen gekke dingen doen.
Al jaaaren, ik zou al zo'n vier voldragen zwangerschappen achter de rug hebben als het daarmee te maken had
Ik had er voor mijn zwangerschappen nooit last van, maar sinds die tijd heb ik ook al een paar keer gedacht dat ik zwanger was door die plopjes (terwijl ik dit tik ook weer last van plopjes). Echt zo irritant!