Hoi Dames, Ik heb vanochtend vlees uit de diepvries gehaald en vanmiddag goulash ermee gemaakt. Nu belde me man net uit werk dat hij vanavond naar de Ikea wilt gaan en dat we gelijk dan daar konden eten. Nu is mijn vraag kan ik (omdat ik zwanger ben) de goulash koud laten worden, in de koelkast doen en bewaren voor morgen als avondeten? Of beter van niet? Alvast bedankt voor je moeite om te reageren. Groetjes Lamode
Ik zou niet weten waarom niet. Wij koken vrijwel altijd voor twee dagen dus heb deze zwangerschap al heel wat opgewarmde maaltijden op . (Ik zou me eerder druk maken om wat je bij de Ikea te eten krijgt niet te hachelen als je het mij vraagt )
Juist gerechten die lang koken zoals stoofvlees of goulash kun je prima een aantal dagen van eten. Zelf vind ik 3x verwarmen de max, ook buiten zw om. Ikea, eten,
Hahah om eerlijk te zijn wordt het de eerste keer dat ik daar wat ga eten Fijn om te weten ik was bang omdat het vlees niet 'vers' is maar dus ontdooid is geweest en gebakken en dan weer opnieuw opwarmen.
Bedankt voor je reactie Haha nu twijfel ik om daar te eten, misschien toch beter om elders een hapje te eten ...je bent de tweede die dit zegt nu haha
Haha smaken verschillen, maar ik vind het niet te doen. Ben wel vrij verwend qua eten moet ik eerlijk toegeven .
Avondeten bij Ikea vind ik ook verre van geweldig haha maar het kost dan ook vrijwel niks. De broodjes vind ik dan wel weer lekker. Maar over je goulash haha die kan je prima morgen weer opwarmen.