Hebben meer van jullie het gehad dat voor de bevalling de darmen van slag zijn?Ik ben bijna uitgerekend en sinds gister moet ik vaak naar de WC ha ha!En moet steeds (sorry hoor) scheten laten die stinken mijn vriend wordt er gek van! Herkennen jullie dit?
Ik weet er zelf (nog) niets van maar heb er idd wel eens van gehoord. Het maakt dan plaats ofzo? Succes hoor
Nou ikheb daar ook last van maar ben nog niet uitgerekend laat ik dan maar hopen dat ze niet eerder van plan is te komen aangezien ze nog dwars ligt!
mijn moeder heeft bij ons alle 5 eerst spontaan last gehad van diaree en heel haar darmen werden geleegt (sorry) dezelfde dag of de dag erop werden wij geboren. dus het was een soort opruiming zodat er geen ongelukjes gebeurde bij de bevalling denk ik. je hoort dit wel vaker en beter dat het nu gebeurt dan tijdens de bevalling toch haha
Iik heb hier ook al een week of zo last van. Darmkrampen en moet iedere dag naar de wc. Normaal kan ik hooguit 2 x per week. Ik weet niet of dit een begin is maar hoop voor ons van wel
Ik heb hier sinds 2 dagen ook last van wordt er ook van wakker. En af en toe komt er ook niets. Normaal ga ik niet eens iedere dag maar ik blijf nu gaan! Ik wordt er een beetje gek van, zal het het begin zijn? Lijkt me niet zo erg
Had zelf wel eens gehoord van de "zelfreiniging" van je lichaam net voor de bevalling. En inderdaad, bij mijn eerste rommelde het vanaf de ochtend, die dag wel 4 keer naar de wc geweest, en 24 uur later was Thijsje er. Voordeel: je verliest niets meer bij de bevalling Succes met de laatste loodjes!
Ik ben nu al 6 dagen overtijd en ik had zo met 38 weken dat ik aan de diaree was maar helaas is de baby niet gekomen :x . Nu sinds 5 dagen kan ik gewoon niet meer naar de wc echt een klote gevoel is dat. Ik moet heel nodig maar er komt niets . Dus tijdens de bevalling zal er bij mij wel her een en ander uit gaan komen . Ik hoop dus dat het bij jullie niet zo gaat en dat jullie kindjes snel mogen komen. Ik ben het in ieder geval heeeeeeeeel erg zat nu . Groetjes van Daffie
sorry dat ik dit vraag maar gebeurt het wel eens dat je tijdens de bevalling "iets" verliest? daar heb ik echt nog nooit over nagedacht, maar dat lijkt me echt niet leuk
Hoi peetje 24, ja het gebeurt idd dat je soms wat verliest tijdens de bevalling . Ik zit er ook best wel mee=, maar ja het schijnt toch normaal te zijn . Dus we zien het wel en ik ga proberen me er niet voor te schamen. Groetjes
Ik heb het percentage wel eens gelezen, geloof dat het zo'n 97% van de vrouwen overkomt! Sommige dingen komen er nou eenmaal makkelijker uit dan een kindje . De vk's zijn het gewend! Groetjes
Hihi, ja dat gebeurt heel vaak. Ik was op de dag van de bevalling nog naar de wc geweest en dacht toen:,, mooi, wat er nu uitkomt komt straks niet!". Maar door de druk op alles kwam er tijdens de bevalling toch nog een heel klein beetje (helemaal schoon/leeg ben je nooit na een stoelgang en met die druk is de kans groot dat er dus toch iets komt). Ik weet nog dat ik zei ,,goh, wat genant..." maar de VK en mijn man reageerden amper; zeiltje vervangen en zo weg! Haha. Ach en alsof je er verder op je charmantst bij ligt...
Dat maakt je echt niet meer uit als je ligt te persen hoor. Je merkt het niet eens. Ik heb dan wel niet gepoept, maar wel heeeel veel geplast tijdens het persen. En het kon me echt niks schelen. Als de pijn maar stopte en mijn kindje eruit kwam.
door je darmen te legen, heeft de kleine meer ruimte om naar buiten te komen. Dus ook als je lichaam zelf niet je darmen prikkelt, kan het dus alleen maar helpen om zodra de bevalling zich aankondigt te zorgen dat je darmen zo leeg mogelijk zijn.
ik heb er 2 dagen van te voren last van gehad. Ik heb weken voor mijn bevalling aan de lactose gestaan voor als ik 2 dagen niet zelf kon. en de 2 dagen voor me bevallingpoepte ik wat af zeg pff was wel moeilijk iedere keer moeten peopen maar ook willen opruime die laatste dag.