buiitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa84, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hoi ik heb sinds 2 dagen beetje last van steekjes, of kloppingen in mijn rechter lies/of eileider?? (geen evrstand heb ik er van) maar is dan alles goed? ik heb pas over 3 weken echo. duuuurt zo lang..

    verder heb ik geen gekleurde afscheiding en ook geen bloed...
     
  2. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hallo,

    Als je je zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen en als je die niet hebt gewoon de verloskundige bellen waar je naar toe zou willen.

    Zij kan misschien aan de telefoon je ongerustheid al wegnemen.

    groetjes Diane
     
  3. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ik heb gebeld.. maar ze zin er niet.. zew erken alleen maandag dinsdag
     
  4. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Toch de huisarts of een andere verloskundige praktijk.
    Misschien helpen ze je ook als je daar geen client bent!

    gr.
    Diane
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Is het geen bandenpijn? Dat is namelijk heel normaal tijdens je zwangerschap.

    Pim
     
  6. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb ff mijn moeder gevraagd die heeft er twee gehad.. ze zegt dat voel je met 6 weken al zo duidelijk dan verga je van de pijn dan kan je niks meer.... Dan word je met spoed opgenomen zegt ze.. Ik zelf heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat het je een beetje geruststeld..

    Liefs en een aai over de buik
     
  7. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik denk ook dat dat bandenpijn is! Ik had het ook en er flitsten de raarste gedachten door mijn hoofd. Toen ik de VK ernaar vroeg, zei ze dat het bandenpijn is, want bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap schijn je echt dubbel te klappen van de pijn en ik begrijp uit jouw verhaal dat je dat niet doet....
     
  8. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Het is waarschijnlijk gewoon bandenpijn. heb zelf ook EUG aantal maanden terug gehad en dat was geen pretje. Het begon met hevige pijn aan mn linkerkant en uitstralend naar linkerbeen en onderrug. Kon bijna mn linkerbeen niet verroeren van de pijn.

    Snap je angst wel. Had ik ook bij mn eerste! bij elk pijntje dacht ik ook van wat is dit gaat alles wel goed. Het beste is gewoon om je lekker te ontspannen en als je het echt niet vertrouwd kun je altijd naar je ha of verloskundige!:D
     
  9. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    :) ik verga niet van de pijn.. maar als je dat heb buiten baarmoederlijke zwangerschap..heb, ( wat is een afkorting daar voor?? ) is het dan gelijk in het begin echt PIJN?? nu voel ik het namelijk niet zo.. het lijkt een beetje op hoe noem je dat? je heb ook zo een soort pees in je keel, en je pols, en enkel.. en ook dus in je lies, dat kan opzetten als je bijf beetej verkouden bent.. dat kan het ook zijn??! klier!! bedoel ik!!!
    wat is dan bandenpijn?? kan iemand me dat uitleggen?? Please
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als afkorting zou ik bbz of bbzs gebruiken.
     
  11. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Mij is het als volgt uitgelegd: Je baarmoeder hangt aan de zijkant met banden vast. Omdat je baarmoeder groeit rekken deze banden (pezen???) op, en dat voel je.
     
  12. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    nou laten we hopen dat dat het is! want dat is dan ook een teken dat het groeit.. alleen maar goed :p..
     
  13. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    want heeeel soms voel ik ook zo een steekje aan de linkerkant.. beide kanten kan dat ook/?
     
  14. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    lisa als ik je buik al zie dan lijkt het mij onmogelijk dat je een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zal hebben.
    dan zal het eerder bandenpijn kunnen zijn die je zoals mij ook wel eens gezegt is aan je liezen kan voelen. je baarmoeder is zwaarder aan het worden en je banden zijn dat niet gewend... dus protesteren met pijn... liekk.....
     
  15. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D voel me gelijk beter
     
  16. hey meis,maak je niet druk,ik ben toevallig vorige week bij de verloskundige geweest en die waarschuwde juist dat ik niet bang hoefde te zijn als je dit ging voelen want het is inderdaad wat de andere dames ook al zeggen bandenpijn,omdat alles uitgaat zetten i.v.b vocht enzv.

    groetjes miranda
     
  17. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    dankej miranda.. (K)
     
  18. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hor! Heb heel vaak erge steken enzo gehad, maar heb op de echo gezien dat alles goed is!
     
  19. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb het trouwens ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap.. Was bandenpijn en ik heb het nog maar binnen 2 weken is je beeb al 1.4 mm dat past al niet meer in je eileider.. want die is maar 0.3 m.m dik.. dan had je al dubbel gelegen...
     
  20. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Kan bandenpijn ook uitstralen naar je been? Ik heb nu al 2 dagen erg veel last van de linkerkant buik linkerkant rug wat verder trekt in mn bil, de buikpuin trekt naar mijn lies en vandaaruit verder naar mn been.

    Gisteravond echt dubbel gelegen van de pijn, mijn vriend heeft toen de huisartsenpost gebeld maar omdat de pijn constant aanhoud en niet krampt moest ik een paracetamol nemen en vandaag langs de huisarts gaan.
    Nu al voor de 2e ochtend is de pijn weer minder om dan gedurende de dag weer in pijn toe te nemen :(
    Vanmiddag om half 3 een afspraak bij de dokter, ik hoop maar dat er gewoon een spier klem zit of zo. Ben best wel bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
     

Deel Deze Pagina