14 maanden; speelgoed en spelen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama van 2 meiden, Jul 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Mijn dame is nu 14,5 maand. Sinds een maand loopt ze veel achter haar loopwagen aan en op haar loopfietsje. Ze vermaakt zich daar goed mee.
    Tegelijkertijd merk ik dat ze zich wat verveelt als ze niet aan t lopen / kruipen is.
    Ik ben op zoek naar leuke dingen voor haar; ik wissel regelmatig speelgoed af, maar het lijkt haar niet echt te boeien (terwijl ze voorheen echt lekker kon spelen). Ze heeft oa: duplo, houte blokken, blokkenstoof, boerderij Little People, bal, boekjes, muziekinstrumentjes, enz. (dit is wat ze totaal heeft, staat niet tegelijkertijd beneden)

Wie heeft er tips voor leuk speelgoed??

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Op deze leeftijd wordt 'huishoudelijk' spul erg leuk. Plastic lepels, bakjes, potten en pannen. Ik heb in verschillende kasten in huis wat laatjes of een keukenkastje met van alles en nog wat. Vind mijn zoontje geweldig!

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Bedankt voor je tips MvU, enne....klopt de tijdsaanduiding bij je bericht niet of was je echt al om 5.50u op?? pffff

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Graag gedaan!
    Nee, zo vroeg was ik niet.Mijn zoontje slaapt heerlijk tot 8.30:D Ik denk dat jouw tijdsaanduiding nog niet klopt. Ik heb dat bericht om 7.50 geplaatst. In je gebruikersinstellingen kun je dit aanpassen naar de goede tijd, je moet dan kiezen voor amsterdam.

Share This Page