modellenwerk zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Female, Nov 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

ik heb best een vreemde vraag... een paar mensen zeiden tegen me: zou je niet ergens wat 'modellenwerk' of iets kunnen doen nu je zwanger bent... voor foto's, kleding of iets dergelijks... ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar lijkt me best leuk...

heb even op internet gezocht maar wordt er niet echt wijzer van...

dus de gekke vraag; heeft iemand van jullie misschien tips of ideeen om zoiets aan te pakken, of weten jullie iemand die mss zwangere modellen zoekt?

bedankt vast!

Groetjes Female

2. sim

sim Niet meer actief

ik ken een modellen bureau, moeder anne heet het. zou je even op internet moeten kijken voor het nummer.

leuk idee trouwens!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Volgens mij zag ik op de site van Pénatal laatst een advertentie staan voor modellen.

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lijkt me egweldig!

5. Female

Female Niet meer actief

@ sim: ik heb ze een mailtje gestuurd, ben benieuwd!

@ anniek:eek:p de site van prénatal zoeken ze modellen + kindje, nog even mee wachten dus... ;)

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    maar wij komen niet uit de buurt van denbosch!

7. Female

Female Niet meer actief

nee maar is ook niet echt heel ver toch... bovendien kom ik er altijd langs als ik naar mijn ouders toe ga...

8. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Je kan je ook bij de castingbureaus inschrijven zoals Dutch Casting en Hebbes Casting!

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik wilde dat ook tijdens mijn zwangerschap. Ik ko0n ook HE-LE-MAAL niets vinden op internet. Echt balen. Nu is het te laat...snif...

10. sim

sim Niet meer actief

heb vroeger wel modellenwerk gedaan, een weet in elk geval zeker dat moeder anne een betrouwbaar bureau is. (melitta in hilversum ook, maar weet niet zeker of die zwangere vrouwen doet) euromodel amsterdam (zat ik bij destijds) doet zowel glamour als fasionmodellenwerk, en is ook goed in het comerciele werk, wellicht kun je die ook benaderen.
    ben benieuwd wat er uit rolt, hou je ons op de hoogte?

succes!

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb ook altijd shoots gedaan en mijn dochter ook.
    Ik weet niet waar je vandaan kom female?

Ik heb namelijk al snel bij de vorige fotograven geinfomeerd of ze over een paar maandjes mijn buikje op de kliek willen zetten.
    Veel fotograven zijn nog in de leer, die zijn perfect!
    die werken op tfp bassis (time for print).
    Dus gratis en voor nix.
    Ik kijk er al helemaal naar uit!

12. Female

Female Niet meer actief

bedankt voor de tips meiden ;)

@ sim: ik heb een mailtje gestuurd naar moeder anne, maar zij nemen geen zwangere vrouwen aan....

@ peeetje. klinkt tof wat je verteld! ik woon in zuid limburg (over de grens bij de buren wel), maar we komen voor familiebezoekjes ook regelmatig op de veluwe en in zeeland... waar is het wat je bedoeld? wil er eigenlijk wel wat meer over weten (evt pb mag ook als je dat liever hebt hoor ;) ) En dankjewel vast!

groetjes!

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb je een pb`tje gestuurd

Share This Page