Ik ben ondanks zware endometriosche zwanger geraakt dankzij IVF. Na een zware bevalling die uiteindelijk een keizersnee werd is onze dochter Lara geboren. nov 2009: 3 uur geopereerd aan zware endometriosche. Jul 2010: Zwanger Maart 2011: De keizersnee heeft in totaal 3 uur geduurd omdat er weer endometriosche was ontdekt en mijn blaas was niet goed zichtbaar, ellende ellende. Maar nu,......ik moet de pil blijven doorslikken tot ik in de overgang ben. geen controles verder. dat is toch raar? Hoe was het bij jullie?
hier ook endo. geen controles. ik neem de pil en slik deze een paar strippen door. paar keer per jaar een stopweek. dat is bij mij goed te doen.dit heb ik met de gyn zo afgesproken. het is goed om een paar keer per jaar wel ongetseld te worden. maar dat hoeft niet elke maand. ik maak zelf een afspraak via de huisarts als ik klachten krijg, om een verwijsbrief te vragen voor de gyn of uroloog. ik heb twee kindjes gekregen. het stoppen met de pil om zwanger te raken was wel erg pijnlijk, vooral bij de eerste heb ik veel pijn gehad, bij de tweede minder. ben net bevallen en kan nu niet wachten tot ik de pil weer mag nemen en dan ga ik weer maar een paar keer per jaar stopweek houden. hoe heb jij dat gedaan na de bevalling? hoe snel ben je met de pil begonnen? x