Vanaf het begin dat ik zwanger ben, kijk ik het papiertje na als ik heb afgeveegd. Iedere keer zie ik kleine haartjes, en heel af en toe is een pluisje. Het komt niet van m’n ondergoed, ook niet van de handdoek met afdrogen. Het is echt als ik afveeg na het plassen.. kan er ook niks op internet over vinden.. heeft iemand anders dit ook ooit meegemaakt? Of weet wat het betekend? Ik heb er geen last van ofzo hoor. Alleen vind het zo vreemd.
Misschien net geschoren en resthaartjes ? Geen idee maar echt.. maak je niet zo druk! Ik zie best veel topics van je voorbij komen met onzekerheden. Misschien is het goed om erover te gaan praten met iemand.. als je onzeker wordt over haartjes/pluisjes gaat dat niet goed denk ik...
Nee het zijn geen net geschoren haartjes. Maar oke. Ik vraag ook gewoon om advies, of een ander dit ook meegemaakt heeft. Het is onze eerste zwangerschap.
Oke. Ik dacht dat zwangerschapspagina bedoeld was om topics te openen en je vragen te kunnen stellen.. maar goed. Als ik een paar topics open met vragen, of iets wat ik “eng” vind omdat dit mijn eerste zwangerschap is.. is dat dan vreemd?
Dat je vragen heb je niet vreemd, vind dit alleen wel een aparte vraag.. misschien kan je aan de vk vragen of je vaker langs mag komen? Heeft ze geen inloopspreekuur? Want zulke vragen gaan echt een beetje ver, zit je heel je wc papier elke x na te kijken? K denk dat ze gewoon van je onderbroek of iets af komen, het is echt niet van de baby! Maar als je zo onzeker ben raad ik je echt aan om met iemand in gesprek te gaan en vaker op controle!
Oke dan! Dan stel ik de vragen ergens anders Nogmaals, zo onzeker ben ik niet. Ik vraag me af wat het is. Maar dan stel ik de vraag aan mijn vk en hier niet meer.
Je moet het niet zo kwaad opvatten. Ook ik heb mijn eerste zwangerschap en ook ik kijk wel elke keer op mijn wc papiertje, maar ik vind je onzekerheid wel wat ver gaan, waar je naar mijn idee vroeg bij moet zijn voordat het nóg erger wordt.... Was meer als advies of hulp of goed bedoeld, geef het een naam. Zeker niet kwaad of geïrriteerd bedoeld.
HPV is humaan pappiloma virus je mag vragen wat je wil we zijn geen dokters, maar we kunnen je wel advies geven en dat is wat je vraagt en of iemand er ervaring mee heeft als ik het goed heb begrepen? Ik heb ergens gelezen dat t er mee te maken kan hebben vraag het aan je verloskundige succes meid! Ik heb wel is raarder vragen gezien hoor !! Anders moeten mensen t maar niet lezen ...Maak je niet druk !!! Maar je kan t maar beter zeker weten x
Nee is ook zo, zo bedoelde ik het ook niet. Misschien kwam het wel zo over. En misschien kom ik wel onzeker over, maar vind het natuurlijk best spannend allemaal! Maar niet zo bedoeld ieg!
Het is ook spannend allemaal, maar probeer te relaxen Ja met 6+6 kloppend hartje gezien! Dinsdag de tweede echo, spannend Jij ook al eerste echo gehad zie ik? Bijzonder he...
Yes, ga ik doen! Mooi he. Ik was er stil van, kon het zo niet geloven dat dat in mij aan het groeien is, jij dan? Super leuk weer! Weer even spieken. Ik toevallig ook dinsdag weer een echo, haha.
Misschien komt het van het toiletpapier? Soms lijkt dat zo met gerycycled*papier.Dat het papier van die dingetjes lijkt te bevatten.Zolang het geen bloed is hoef je je geen zorgen te maken.(weet niet of *goed is geschreven)
Gerecycled. Als ik soms niet weet hoe ik iets schrijf dan typ ik het in via Google. Dan staat er vaak direct de juiste schrijfwijze. Misschien heb je iets aan deze tip. @TS; denk toch echt dat het van je wc-papier of ondergoed afkomstig is. Je kindje zit in een vruchtzakje en het is onmogelijk dat die kleine zwarte haartjes verliest en jij dat vervolgens op je wc-papier ziet.
Je hebt niet toevallig pas nieuwe, donkere handdoeken gekocht? Die blijven ook nog tijden pluizen, en de pluisjes zitten dan ook echt overal. Heel klein, je ziet ze nauwelijks, maar op een wc papiertje wel. Gelukkig waren de mijne destijds groen, zodat het meteen duidelijk was waar het vandaan kwam