Ik heb de neiging de handdoek in de ring te gooien... vanmorgen tijdens het afvegen een klein beetje lichtbruin verlies, donkergeel zoiets. Verloskundige gebeld. Het kan nog van de innesteling zijn, het kan foute boel zijn. De kant van foute boel ken ik helaas dus ik zoek ALLEEN POSITIEVE verhalen ik heb geen krampen en de twee toiletbezoeken daarna was het schoon.
Ik zou zeggen lees mijn verhaal eens http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/heftig-maar-echt-waar.672939/#post-21350337
Was het echt bruin of neigt het meer naar geel? Ik heb namelijk vanaf mijn NOD met regelmaat echt hele gele afscheiding, soms schijnt het groen door. Ik ben ook vaak geschrokken omdat ik in eerste instantie dacht dat het bruin was. Gelukkig niet! En ondertussen toch al echt 14 weken zwanger.
Hier twee positieve verhalen! Eerste zwangerschap vanaf 10DPO (enkele uren na positieve test) bruinverlies gehad. Ook af en toe roze/rood, maar overwegend bruin. Kwam af en aan tot een kleine 12 weken. Heb nu een gezonde, vrolijke dame van ruim 1 Deze zwangerschap tussen 4 en 6 weken héél af en toe bruin en inderdaad gek heel donkergele afscheiding gehad. Inmiddels bijna 37 weken zwanger
Hier in de eerste 10 weken meerdere keren bloedverlies gehad. Uiteindelijk geen oorzaak gevonden maar de kleine meid zit er nog steeds.
Hier bruinverlies, roodverlies en krampen, meerdere weken en toch al ruim 33 weken zwanger. Heb er toen ook t nodige over opgezocht/geschreven op dit forum. Ik snap dus dat je je zorgen maakt. Maar kan echt goedkomen!
Nog een succesverhaal.... rond de vijf weken begonnen met bruinverlies, later overgegaan in bloedverlies. Dit tot en met 12 weken. Afwisselend bruin en bloed. Ik werd er heel onzeker van en prettig was het zeker niet. Maar er zit nu nog steeds een gezond meisje in mijn buik Dus zeker nog niet de handdoek in de ring gooien, al begrijp ik je zelfbescherming helemaal! Sterkte en hopelijk over een paar weken een mooie eerste echo!
Beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Bij mijn oudste bruin/roze/beige van week 6 tm 15 Bij mijn jongste 3x heftige bloeding met krampjes en stolseltjes rond de 7/8 weken en tot week 13 regelmatig bruin verlies. Beide jongens zijn nu oer gezond
Ik vind eigenlijk de reactie van je verloskundige heel negatief. Er zijn zoveel vrouwen die wat bruinverlies hebben en dat gaat eigenlijk bijna altijd goed.
Misschien in combinatie met mijn voorgeschiedenis? Maakt dat wat uit? (Ik zie je onderschrift, vandaar )
Hier ook bruinverlies gehad, zelfs dagelijks tot week 7/8 in de zwangerschap. En ben nu ruim 27 weken zwanger .
Mja, zou kunnen... Heb je bij de miskramen bruinverlies gehad? En bij je zoon? Ik duim iig voor je dat het helemaal goed blijft gaan!