Afgelopen donderdag was ik aan het winkelen met mn ma en zoontje bij de intratuin. Kreeg daar ter plekke enorm veel pijn in mijn buik en het enige wat ikzelf meegekregen heb is dat ik out ben gegaan en heel af en toe bij kwam. Met spoed geopereerd en bleek een darmhernia te hebben. Zowel de kleine als ik hebben een engeltje op onze schouder gehad. Wat later op de operatietafel en het had voor beide einde oefening geweest omdat mn dunne darm dan geknapt was Achteraf komen de verhalen los bij de mensen die aanwezig zijn geweest en ben nu voor mijzelf de puzzelstukjes bij elkaar aan het leggen van wat er zich afgespeeld heeft. Ben normaal gesproken een van de meest nuchtere mensen die er maar is, maar dit heeft wel een enorme impact gehad. En heb er ook moeite mee. De kleine hebben ze nog in mn buik kunnen laten zitten. En die doet het prima. Wat wil ik met deze post??? Geen idee hoop vragen kan ik volgende week kwijt. Maar zijn er mensen met een gelijksoortige ervaring? Hoe is de rest van je zwangerschap gelopen? En je eigen herstel?