Kan je elkaar blijven aansteken?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Linnidee, 10 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik ben sinds vorige week vrijdag ziek door Corona. Daarna werd mijn dochter ziek en woensdag ook mijn man. Ik was toen juist een beetje opgeknapt. Toen werd ik gisteren ineens weer veel zieker en voel me vandaag nog beroerder. Kan het zo zijn dat we (mijn man en ik) elkaar blijven aansteken of is dat niet mogelijk?

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.677
    113
    Vrouw
    Nee dat denk ik niet. Helaas hebben sommige mensen langer klachten en gaat dat met ups en downs.
    Zou wat wezen zeg, raak je het nooit meer kwijt in huis:confused:

Wij hebben ruim een jaar geleden als gezin ook allemaal corona gehad. De eerste had een positieve test half januari, de laatste mocht half februari uit quarantaine. In die weken testte de een na de ander positief, maar het is gelukkig niet zo dat het dan meteen weer van voor af aan weer begint.

Wel balen dat je je nu weer zieker voelt.
    Hopelijk knap je snel op. Beterschap!

Linnidee vindt dit leuk.
  3. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Je bent na COVID ook meer vatbaar voor de overige virussen die rondgaan.
    Momenteel veel mensen die ook de griep krijgen tijdens of net na COVID. Ook kun je flink verkouden met het vervelende ziek zijn gevoel erbij krijgen na COVID.
    Ik ben al met al 5 weken onderweg geweest. Eerst COVID met voorhoofdsholteontsteking en daarna toen ik begon te herstellen van COVID een bronchitis met een lekkere neusverkoudheid erbij…

Linnidee vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.358
    113
    Vrouw
    Wij hadden 3x een ziekenboeg vlak achter elkaar. De laatste keer was het Corona. Het herstellen daarvan ging met ups en downs.

Linnidee vindt dit leuk.
  5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier ook , alleen bij dochter. Eind januari corona,
    Februari buikgriep, in maart een virus te pakken ( toen ook naar de huisarts geweest) en vorige week de griep. Hoop echt dat het nu klaar is voor haar.

Zeebra en Linnidee vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier net zo maar dat was helaas een ‘gewone griep’ in ons geval. Ik was de enige met COVID hier in huis. Beterschap!

Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina