héél klein beetje rood bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hoi meiden,

Gister en vannacht had ik behoorlijke buikpijn, maar ik denk dat dat van mijn darmen kwam (kan al een paar dagen niet naar de wc :x :D ). Vanmorgen echter, trof ik op het wc-papiertje een heel dun streepje rood/roze bloed aan. Het was ongeveer 1 centimeter lang en iets dikker dan een haar.

Ik maak me wel zorgen, want mijn borsten doen volgens mij ook ietsjes minder zeer (gisteren ging ik nog door de grond bij het aanraken, nu doet alleen zacht knijpen pijn)

Ik ben bijna 7 weken. Iemand hier ervaring mee? :(

2. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Is het misschien niet een aambei die bloed? Heb ik ook veel last van.Of een adertje die gesprongen is tijdens het persen. Hou het ff in de gaten en anders gewoon de VK bellen he, daar zijn ze voor! Liefs Carolina

3. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik heb in mijn vorige zwangerschap ook wat bloed verloren. en dit was een gesprongen adertje. bij veel vrouwen komt dit voor. bij niezen, hoesten, tillen, vrijen enz kan er al wat bloedverlies optreden. probeer je niet teveel zorgen te maken (is moeilijk) en anders inderdaad gewoon bellen! liever 10x teveel dan 1x te weinig he. en zolang je maar geen hele hevige krampen hebt samen met veel helderrood bloed.

liefs

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Het kwam wel echt van de voorkant zeg maar.

Jullie stellen me gelukkig wel gerust. Het is ook niet zoveel, maar ja, je bent er zo alert op hè?

Mijn borsten doen nog steeds behoorlijk pijn trouwens. Misschien kwam het door de warme douche dat ze even wat minder zeer deden. Ze steken inmiddels weer lekker (en dat geeft toch een goed gevoel! :) )

Ik houd het goed in de gaten!

5. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb het ook gehad rond die periode....en mijn borsten zijn ook minder pijnlijk geworden. Ik heb inmiddels de termijnecho gehad en alles zag er goed uit verder...het hoeft dus niet een slecht teken te zijn.

Kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent, ik had dit ook....
    Was lang daarna erg gefocussed op het toiletpapiertje na het plassen :( , nu kijk ik niet eens meer :) . Hoop voor je dat het niets zorgelijks is meid! Je hoort het vaak, vooral in die fase van de zwangerschap.

6. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Meestal wijst een heel klein beetje bloed op een gesprongen adertje oid. Pas als het veel wordt zou ik me pas zorgen gaan maken, nu niet hoor!
    Succes!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het kan een gesprongen adertje zijn, maar als je je zorgen maakt, bel je vk even voo reen gerust stelling

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

Deel Deze Pagina