Darmklachten

Discussie in 'De lounge' gestart door Duma, 20 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Dank voor de tips!

Ik had wel een roesje en heb ook wel half geslapen, maar werd steeds wakker van hele erge pijn. :/ Kan het mij allemaal vaag herinneren. Er zat iemand echt flink te duwen in m’n buik.

Terwijl ik gaatje boren bij de tandarts altijd zonder verdoving doe. Ff tanden op elkaar (figuurlijk). Ik kan normaal best met pijn omgaan.

Heb ook niet de arts gesproken toen ik helder was. Ze zei wel kort iets gelijk na t onderzoek, geen idee wat. Toen was ik er niet helemaal bij met m’n hoofd. Echt lopende band werk daar.

Maar goed, heb gelukkig niet veel last van de klachten. Echt alleen omdat m’n moeder darmkanker heeft gehad heb ik het laten onderzoeken.
    Ik eet elke dag een flinke bak kwark (ben fanatiek sporter), dus als t koemelkallergie is, reageer ik daar op wellicht? Misschien daar eens een alternatief voor zoeken.

2. Petradevries

Petradevries Nieuw lid

14 dec 2023
    2
    2
    3
    Vrouw
    Hoi, heb je ook al eens overwogen om naar een mesoloog te gaan? misschien dat je tegen bepaalde voeding niet kan of dat je een intolerantie hebt ergens voor. Het kan best zij dat je jarenlang iets hebt genomen wat niet goed is voor je darmen / lichaam, uiteindelijk is de emmer vol en ontstaan er vanzelf klachten. ik had zelf gluten intolerantie en heb dat nooit geweten. via de mesoloog ben ik er achter gekomen dat ik niet tegen gluten kan. Na een paar weken ging het al veel beter. ook geen last meer van moeheid en hoofdpijn. het voordeel van de mesoloog was dat ze heel goed kunnen testen en zien waar je wel of niet tegen kan. succes in ieder geval. :)

Duma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina